Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Honger...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Honger...

    Mijn aandacht werd vanmorgen getrokken door een getik op ons terras.
    Bleek deze lijster te zijn die een slak aan het stukslaan was op de klinkers.
    Voordat ik een camera te pakken had was de slak haar huis echter al kwijt...

    Jos

    Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

  • #2
    Re: Honger...

    Heel mooi gedaan, mooimoment en prima DOF
    Greetz,
    Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Honger...

      Mooie prent

      Een lijster gebruikt veelvuldig dezelfde steen/kei om slakken stuk te slaan.

      Zo een steen/kei wordt een lijstersmidse genoemd en is goed te herkennen aan de vele scherven van slakkenhuisjes die er liggen.
      Groetjes
      ----JO

      Comment


      • #4
        Re: Honger...

        Staat er mooi op. Mooi moment en dito opname.
        PENTAX for your precious moments

        Comment


        • #5
          Re: Honger...

          Leuke prent
          Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
          Een lijster gebruikt veelvuldig dezelfde steen/kei om slakken stuk te slaan.
          Zo een steen/kei wordt een lijstersmidse genoemd en is goed te herkennen aan de vele scherven van slakkenhuisjes die er liggen.
          Leuk verhaal
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Honger...

            Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
            Een lijster gebruikt veelvuldig dezelfde steen/kei om slakken stuk te slaan.
            Wist ik niet, weeral iets bijgeleerd. Er lag inderdaad nog een huis zonder slak in de buurt. Had schrik dat ze zou opvliegen, maar keek me zo aan van "allez is het nog voor vandaag, die foto". En 10 seconden later huppelde hij of zij de struiken in.

            Ik zit zo niet in de beestjes, mijn lenzen zijn daar wat te kort voor .

            Bedankt voor de positieve commentaren .

            Jos
            Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

            Comment


            • #7
              Re: Honger...

              Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
              Mooie prent

              Een lijster gebruikt veelvuldig dezelfde steen/kei om slakken stuk te slaan.

              Zo een steen/kei wordt een lijstersmidse genoemd en is goed te herkennen aan de vele scherven van slakkenhuisjes die er liggen.
              Knap!
              En weeral iets bijgeleerd....
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment

              Working...
              X