Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groenlingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Groenlingen

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Groenlingen

    Mooie reeks met voorkeur voor de derde;

    Groeten
    http://www.wimbosch.be

    Comment


    • #3
      Re: Groenlingen

      Mooie reeks weer Freddy, al redelijk wat hutten kunnen doen lijkt me
      Spijtig van de afgeknipte takken, vind het wel leuk dat in de eerste de kleuren van de Vink terugkomen in de tak

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Groenlingen

        Mooie reeks weer Freddy, al redelijk wat hutten kunnen doen lijkt me
        Spijtig van de afgeknipte takken, vind het wel leuk dat in de eerste de kleuren van de Vink terugkomen in de tak
        Helaas niet Siegfried de corona maakte een serieus kruis over mijn planning...deze zijn , net zoals de mussen gemaakt ten velde....
        Als ik een foto gemaakt zou hebben van de plaats, zou je het amper geloven....een klein plasje aan een boerderij....en enkele stokken heb ik altijd wel in mijn kofferbak
        liggen zou je toch moeten weten als goede vogelfotograaf....en soms ja soms staan mijn schoenen bovenop op zo een tak in mijn kofferbak en dan is er een stukje af vandaar...kan het kwaad...voor mij alvast niet...
        omdat...ik vogels fotografeer en geen takken........toch bedankt voor je reactie ...no bad feeling...

        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Groenlingen

          Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
          Helaas niet Siegfried de corona maakte een serieus kruis over mijn planning...deze zijn , net zoals de mussen gemaakt ten velde....
          Als ik een foto gemaakt zou hebben van de plaats, zou je het amper geloven....een klein plasje aan een boerderij....en enkele stokken heb ik altijd wel in mijn kofferbak
          liggen zou je toch moeten weten als goede vogelfotograaf....en soms ja soms staan mijn schoenen bovenop op zo een tak in mijn kofferbak en dan is er een stukje af vandaar...kan het kwaad...voor mij alvast niet...
          omdat...ik vogels fotografeer en geen takken........toch bedankt voor je reactie ...no bad feeling...

          Groetjes
          Freddy
          Bedankt Freddy voor de uitleg, toch een beetje geprikkeld lijkt me ?
          Was nochtans goed bedoeld hoor
          Ik zou mezelf zeker niet willen bestempelen als goede (vogel)fotograaf hoor, dat is teveel lof, maar veronderstel dat ik dat wel ben moet ik dan takken in mijn auto hebben liggen ?
          Neen want ik fotografeer gewoon in de vrije natuur wat ik tegenkom.
          Ik ben ooit eens uitgenodigd om in een hut te fotograferen hier bij ons en dan heb ik inderdaad enkele takjes in het bos terplaatse gezocht.
          Er liggen soms wel eens wat grotere stokken in mijn auto voor moest ik ergens IJsvogels tegenkomen, maar dat heeft nog geen geluk gebracht, of toch wel al één keer al heel lang geleden.
          Dat het voor jou geen kwaad kan dat de takjes zijn afgebroken is uiteraard je goed recht hé Freddy, ik geef gewoon mijn mening.
          Ik fotografeer ook vogels en geen takken, doch als het geen mooie tak is waar die opzit dan rij ik gewoon verder.
          Uiteraard no bad feelings maar gewoon een mening zoals er zovelen zijn

          grts
          Sieg
          Last edited by Sieg; 3 juli 2020, 01:44. Reden: typo
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Groenlingen

            Staan er mooi op hoor Freddy

            Groeten,
            Raf
            Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Groenlingen

              De omgeving komt goed overeen met de titel van de mooie foto's.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Groenlingen

                Mooi reeksje heb je daar weer kunnen vastleggen Freddy. Als ik moet kiezen ga ik voor de eerste omwille van de pose van de vogel en de betere tak.

                Comment


                • #9
                  Re: Groenlingen

                  Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                  Mooi reeksje heb je daar weer kunnen vastleggen Freddy. Als ik moet kiezen ga ik voor de eerste omwille van de pose van de vogel en de betere tak.
                  Ik dacht precies hetzelfde.
                  Groet Theo
                  http://500px.com/diethe

                  Comment


                  • #10
                    Re: Groenlingen

                    Vriendelijke vogels die op je tak willen komen zitten, dat heb je goed opgelost .

                    Zou het kunnen dat er een beetje frontfocus is ?

                    Comment

                    Working...
                    X