Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De jonge en de oude...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De jonge en de oude...

    ... meerkoeten dus :

    Juveniel :



    en de oude :



    fotosite

  • #2
    Re: De jonge en de oude...

    Ik vind die derde foto erg mooi. Misschien wel een beetje gelig qua kleur (gezien de snavel?)
    Goed geschoten.
    meer over mijn fotografie is te vinden op
    http://www.nandoonline.com

    Comment


    • #3
      Re: De jonge en de oude...

      Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
      Ik vind die derde foto erg mooi. Misschien wel een beetje gelig qua kleur (gezien de snavel?)
      Goed geschoten.
      Gewoon een ouwe rakker (en geen volle zon natuurlijk)
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: De jonge en de oude...

        [QUOTE][azhrarn Ik vind die derde foto erg mooi. Misschien wel een beetje gelig qua kleur (gezien de snavel?)
        Goed geschoten. /QUOTE]

        Ik ben het azhram eens over die gele zweem ,volgens mij als je naar het verendek kijkt zijn die niet helemaal zwart..

        Verder goede foto's


        Mvg Vmotion
        Durf bijna niks meer te zeggen

        Comment


        • #5
          Re: De jonge en de oude...

          Ik heb op diverse manieren geprobeerd het geel te verminderen, maar dit geeft niet echt resultaat op de bek zonder dat de andere kleuren er onder lijden. Hieronder een licht bewerkte versie waar ik ook iets meer contrast gezet heb.
          Foto's zijn nog van afgelopen weekend onder een lage opkomende zon, voor mij de reden van de gelere kleur. Het verendek van de koet lijkt trouwens alleen zwart vanop afstand, in werkelijkheid is het dit niet, vooral het onderdek is sterk bruingekleurd.
          Het verhoogd contrast is imo wel een betere weergave, ik denk dat ik beter foto's corrigeer 's morgens vroeg dan 's avonds laat



          Last edited by elsan; 28 juni 2006, 06:21.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: De jonge en de oude...

            een mooie reeks, goed het verschil te zien tussen oud en jong.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: De jonge en de oude...

              Mooi in beeld gebracht.
              "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

              Comment


              • #8
                Re: De jonge en de oude...

                Mooie reeks, voor mij nr1

                Comment


                • #9
                  Re: De jonge en de oude...

                  Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                  Ik heb op diverse manieren geprobeerd het geel te verminderen, maar dit geeft niet echt resultaat op de bek zonder dat de andere kleuren er onder lijden. Hieronder een licht bewerkte versie waar ik ook iets meer contrast gezet heb.
                  Foto's zijn nog van afgelopen weekend onder een lage opkomende zon, voor mij de reden van de gelere kleur. Het verendek van de koet lijkt trouwens alleen zwart vanop afstand, in werkelijkheid is het dit niet, vooral het onderdek is sterk bruingekleurd.
                  Het verhoogd contrast is imo wel een betere weergave, ik denk dat ik beter foto's corrigeer 's morgens vroeg dan 's avonds laat
                  Deze zijn mooier, met name de tweede. Dat kleurcompenseren is inderdaad een vak apart, maar je bent er IMHO in geslaagd. Natuurlijk moeten we het natuurlijk licht niet vergeten - wat we vaak ook te snel willen compenseren met kleurtemperatuur en witbalans.

                  Ik heb de foto's nog eens goed bekeken, en ik vind ze echt prachtig. De details zijn overweldigend.
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment

                  Working...
                  X