Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulbul

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bulbul

    Deze heeft denk ik wel genoeg detail in het verenkleed.

    Last edited by Fengari; 26 december 2011, 18:09.
    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
    vroeger op dit forum bekend als wAckO

  • #2
    Re: Bulbul

    Ik denk dat 'm origineel bij U op het scherm beter zal uitkomen dan hier, je spreekt over genoeg detail, wel dat valt tegen.
    Volgens mij is het vooral de bestandsgrootte (99kb) die je steeds de das omdoet ofwel gaar er iets mis in het verkleinen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Bulbul

      Is deze met een 18-200 IS getrokken ?
      Want dan denk ik dat deze toch wel behoorlijk scherp is (gezien de lens)

      Kan je iets meer vertellen over de instelling (EXIF krijg ik niet geopent)

      Comment


      • #4
        Re: Bulbul

        Hmm, ergens een kink in de workflow blijkbaar. Terug naar volledig manueel dan maar.

        Vinden jullie 'm zo beter?


        Als dat zo is zit het probleem vooral in een smaakverschil dat bovenkomt bij het verkleinen , voor mij is hij zo té verscherpt.
        Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
        vroeger op dit forum bekend als wAckO

        Comment


        • #5
          Re: Bulbul

          Die laatste is een héél pak beter, verscherping is daarbij inderdaad net op het randje maar voor toch nog aanvaardbaar.

          Maar wat mij het meeste opvalt is het kwaliteitsverschil, je eerste upload is 99kb groot en je tweede is 745kb.
          Dus ik denk dat je daar eerst eens moet naar kijken ...

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X