Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blij met bal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blij met bal

    Gister in de tijd waarin het toch nog enigzins droog was wat foto's gemaakt van de hond van m'n oma. Gelijk nieuwe cam kunnen uittesten.



    Exif:
    274
    f/2.8
    1/1600
    ISO 640
    1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

  • #2
    Re: Blij met bal

    Sterke foto. Goed moment gekozen, mooie scherpe kop, prachtig onscherpe achtergrond, ietsje van de onderkant eraf en iets meer ruimte boven de staart zou top zijn.
    Groetjes Christianne
    Christianne's fotoweb
    BD0243nl

    Comment


    • #3
      Re: Blij met bal

      Bedankt voor je reactie, de boven en onderkant zijn van de 'echte' foto. Ik heb 'm alleen links gecropt. Boven heb ik dus oorspronkelijk geen ruimte meer, misschien dat ik er nog een randje bij kan clonen
      1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

      Comment


      • #4
        Re: Blij met bal

        knappe foto, goed scherp waar hij scherp moet zijn en mooie DOF Onderaan zou ik het zo laten (hij heeft wat loopruimte nodig) maar boven zijn staartje is het idd wat te kort afgesneden
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Blij met bal

          Mooie prent.

          Comment


          • #6
            Re: Blij met bal

            Hele mooie foto, inderdaad scherp waar dit moet en een mooie achtergrond. Dat er boven
            dat staartje iets meer ruimte had mogen zijn, is ondertussen al voldoende benadrukt.

            Comment

            Working...
            X