Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpenkauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Alpenkauw

    Eens totaal iets anders voor mij, genomen op vakantie in de alpen, graag eens de mening van de kenners





    Alvast bedankt
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Alpenkauw

    De achtergrond is dominerend en apart voor bergen. Het zwart in de vogel is perfect uitgewerkt en de diagonaal zit heel goed. Extreme foto en heel interessant
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Alpenkauw

      Het is inderdaad iets anders, maar het bevalt me wel.
      Knap!
      Zie ook flickr

      Comment


      • #4
        Re: Alpenkauw

        Heel mooi Katrien net dankzij dit oranje kleuren
        Spijtig dat je hem niet hoger in beeld hebt geplaatst, zou logischer geweest zijn voor de vliegrichting

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Alpenkauw

          Idd heel apart, hoger in beeld geplaatst ware ook beter geweest. Komt die witte omranding van de alpenkauw door het toepassen van iets te veel verscherping, of is er een andere oorzaak ?
          In elk geval denk ik, helemaal buiten je comfortzone...
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: Alpenkauw

            Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
            Idd heel apart, hoger in beeld geplaatst ware ook beter geweest. Komt die witte omranding van de alpenkauw door het toepassen van iets te veel verscherping, of is er een andere oorzaak ?
            In elk geval denk ik, helemaal buiten je comfortzone...
            Ik volg voor wat de witte omranding betreft. Verder kan ik de zwarte vogel tegen die gekleurde achtergrond wel smaken. Je hebt ook een goede doortekening en detail in het zwart van de vogel.
            Luc

            Comment


            • #7
              Re: Alpenkauw

              Ik vind het een hele mooie achtergrond . Die halo vind ik minder. Wel een leuke soort.

              Johan

              Comment

              Working...
              X