Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Water juffer, andere structuur..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Water juffer, andere structuur..

    Omdat ik het laatste jaar niet heb gefotografeerd ben ik met mijn archiefmateriaal een beetje aan het experimenteren met Photoshop Elements.
    Deze waterjuffer heb ik met de MP-E 65mm aan de waterkant gefotografeerd en heb de foto qua look een andere structuur gegeven, verder is er niks aan gedaan, gewoon 1 enkele foto, geen stack, dat doe ik nooit. En overigens altijd levende in de natuur voorkomende beestjes.









    Rob,

  • #2
    Re: Water juffer, andere structuur..

    Gedurfd creatief bezig!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: Water juffer, andere structuur..

      Wat zijn al die puntjes over de ganse foto, dat vind ik maar niks hoor

      Comment


      • #4
        Re: Water juffer, andere structuur..

        Oorspronkelijk geplaatst door samarsj Bekijk bericht
        Wat zijn al die puntjes over de ganse foto, dat vind ik maar niks hoor
        Da's een experimentje qua nabewerking, hagedissenhuid heet het.. dat is het enige wat afwijkt van het origineel... het is ook geen must om het mooi te vinden..


        Rob,

        Comment


        • #5
          Re: Water juffer, andere structuur..

          De foto is zeer knap als steeds maar ik ben ook geen fan van die structuur in een echt natuurbeeld ... misschien wat freaky van mij
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Water juffer, andere structuur..

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            De foto is zeer knap als steeds maar ik ben ook geen fan van die structuur in een echt natuurbeeld ... misschien wat freaky van mij
            Ik ben nu even in een 'out of the box' fase... heb er wel schik in... ik begrijp natuurlijk heel goed dat niet iedereen in die flow meegaat.. ik waardeer het juist dat je je mening achter laat, maakt niet uit als je er geen fan van bent, is altijd beter dan geen mening..


            Rob,

            Comment


            • #7
              Re: Water juffer, andere structuur..

              Zoveel detail en mooie kleuren, de bewerking geeft het geheel iets schilderachtigst, ik ben fan
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment

              Working...
              X