Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ik er voor over heb... 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat ik er voor over heb... 2

    Na nummer 1, nu de volgende.
    Ik vind deze mooier door het licht, maar ik weet nu al dat meningen hier zullen verschillen .
    Toch ben ik zeer benieuwd naar jullie mening, dus laat zeker iets achter!

    Bekijk hem in het groot, klik HIER!


    Flying bee 2 by mpke, on Flickr

    Bedankt om te kijken,

    Maxim.
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

  • #2
    Re: Wat ik er voor over heb... 2

    Ik kies hier toch voor nummer één. De haartjes komen hier wel beter tot hun recht door de lichtinval, maar ik vind de andere mooier omdat je meer van de bij ziet. Je bent wel een beetje gek om tussen die bijen te gaan zitten.
    Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP

    Comment


    • #3
      Re: Wat ik er voor over heb... 2

      Ik zag eerst deze nr 2 en heb dan op de link naar nr 1 geklikt.
      Mijn eerste reactie bij nr 2 was van "wauw", maar de eerste vind ik uiteindelijk toch ietsje leuker.
      Maar nr 2 blijft wel "wauw" hoor

      Comment


      • #4
        Re: Wat ik er voor over heb... 2

        bedankt voor jullie reacties

        En de rest, wat vinden jullie de beste?
        www.maximpiessen.com
        www.facebook.com/maximpiessenphotography
        Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

        Comment


        • #5
          Re: Wat ik er voor over heb... 2

          ik vind beiden knap dan elk op hun eigen manier ,hier vind ik dan weer mooi hoe het licht in die haartjes speelt ,ook de compo vind ik dan hier beter ,de vorige vind ik goed door het zien van meer detail
          en idd er wordt veel gekeken maar weinig gereageerd ,of het zijn altijd dezelfde die de moeite doen waarvoor mijn dank aan hen

          Comment


          • #6
            Re: Wat ik er voor over heb... 2

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            ik vind beiden knap dan elk op hun eigen manier ,hier vind ik dan weer mooi hoe het licht in die haartjes speelt ,ook de compo vind ik dan hier beter ,de vorige vind ik goed door het zien van meer detail
            en idd er wordt veel gekeken maar weinig gereageerd ,of het zijn altijd dezelfde die de moeite doen waarvoor mijn dank aan hen
            Als ik nog eens terugga naar die imker zal ik een combinatie proberen te maken van de twee, al lijkt me dat niet zo gemakkelijk
            (Inderdaad, het zijn altijd dezelfde die reageren, hopelijk blijven deze het ook doen, anders is het forum niet meer zo nuttig he... )
            www.maximpiessen.com
            www.facebook.com/maximpiessenphotography
            Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

            Comment


            • #7
              Re: Wat ik er voor over heb... 2

              Ook deze tweede is erg knap. Voor mij zijn de beelden niet te vergelijken omdat ze voor mij beiden een totaal andere sfeer uitademen. De eerste toont de pracht van het dier, de tweede benadrukt het poëtische, het mysterieuze... Dus, voor mij absoluut gelijkwaardige beelden. Knappe prestatie.

              Comment


              • #8
                Re: Wat ik er voor over heb... 2

                Oorspronkelijk geplaatst door Onar Bekijk bericht
                Ook deze tweede is erg knap. Voor mij zijn de beelden niet te vergelijken omdat ze voor mij beiden een totaal andere sfeer uitademen. De eerste toont de pracht van het dier, de tweede benadrukt het poëtische, het mysterieuze... Dus, voor mij absoluut gelijkwaardige beelden. Knappe prestatie.
                ga helemaal mee.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Wat ik er voor over heb... 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door Onar Bekijk bericht
                  Ook deze tweede is erg knap. Voor mij zijn de beelden niet te vergelijken omdat ze voor mij beiden een totaal andere sfeer uitademen. De eerste toont de pracht van het dier, de tweede benadrukt het poëtische, het mysterieuze... Dus, voor mij absoluut gelijkwaardige beelden. Knappe prestatie.
                  Hélemaal mee eens
                  D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                  Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                  Flickr - JAlbum

                  Comment

                  Working...
                  X