Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegje niet meer onbekend bedankt Chris) +UP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vliegje niet meer onbekend bedankt Chris) +UP

    dacht die gemakkelijk terug te kunnen vinden maar ik heb er waarschijnlijk overheen gekeken

    Maar Chris heeft mijn geheugen opgefrist - Goudlokje
    Ik heb als dank dan ook het vliegje maar wat opgefrist

    Meteen ook dat knopke bovenaan weggewerkt en voor de compo dan maar gecropt ook

    eerste versie :



    update :



    Last edited by Frakske; 27 mei 2023, 09:06.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Vliegje onbekend ?

    Dit is een gewoon goudlokje ofte een Chrysopilus cristatus.
    Overigens heel mooie foto.
    Was het niet mogelijk om de schaduwen van het vliegje nog wat op te krikken om nog iets meer detail te kunnen zien? Of is dat gewoon zo'n donker vliegje?

    Comment


    • #3
      Re: Vliegje onbekend ?

      Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
      Dit is een gewoon goudlokje ofte een Chrysopilus cristatus.
      Overigens heel mooie foto.
      Was het niet mogelijk om de schaduwen van het vliegje nog wat op te krikken om nog iets meer detail te kunnen zien? Of is dat gewoon zo'n donker vliegje?
      Bedankt Chris, ik zal vanavond eens proberen een tikkeltje te krikken
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Vliegje onbekend ?

        Mooi scherp op het oog.
        Denk niet dat de bloem op de achtergrond een meerwaarde is. (Afleiding van het onderwerp)
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Vliegje onbekend ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
          Mooi scherp op het oog.
          Denk niet dat de bloem op de achtergrond een meerwaarde is. (Afleiding van het onderwerp)
          Je hebt gelijk, ik heb het geprobeerd al is dat niet eenvoudig met de oude LR6 alleen maar het is nog "redelijk" gelukt
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Vliegje onbekend ?

            Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de aanpassingen toch niet zo goed gelukt. Nu heb je geprobeerd iedereen een beetje tegemoet te komen maar het resultaat overtuigt niet echt. 't Is zeker niet slecht maar ik had bijvoorbeeld de ogen niet mee genomen in het terughalen van de schaduwen en de haartjes op zijn lijf minder geel gemaakt en ik mis ook wat scherpte die wel in de eerste zat. Ik weet het ik doe een beetje moeilijk, sorry daarvoor.

            Comment


            • #7
              Re: Vliegje onbekend ?

              Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
              Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de aanpassingen toch niet zo goed gelukt. Nu heb je geprobeerd iedereen een beetje tegemoet te komen maar het resultaat overtuigt niet echt. 't Is zeker niet slecht maar ik had bijvoorbeeld de ogen niet mee genomen in het terughalen van de schaduwen en de haartjes op zijn lijf minder geel gemaakt en ik mis ook wat scherpte die wel in de eerste zat. Ik weet het ik doe een beetje moeilijk, sorry daarvoor.
              Ik gebruik geen verscherpingstoestanden, geen ruisonderdrukkers en geen extra kleursmaakmakers maar alleen LR6.14 de laatste stand-alone.
              Ik ben daar best tevreden me, om aan fotografie te doen heb je daar al wat je nodig hebt, haartjes of ogen nog eens selectief gaan bewerken dat zou ik daar niet mee kunnen, maar zelfs indien ... ik ben geen knutselaar !
              Ik heb dus niks geler gemaakt of niet aan verscherping geprutst, alleen schaduwen opgetrokken.
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Vliegje onbekend ?

                LR6.14 is best ok en kun je ook heel veel mee. Je hebt zelfs die bloem op de achtergrond weggewerkt.
                Toch een beetje een knutselaar maar vooral een hele goeie fotograaf.
                Last edited by chrisvdv; 28 mei 2023, 09:14.

                Comment


                • #9
                  Re: Vliegje onbekend ?

                  Ga toch voor de update.
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vliegje onbekend ?

                    ik ga ook voor de update..

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vliegje onbekend ?

                      knap vliegje met die gouden puntjes erop
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vliegje onbekend ?

                        Een hele mooie update Frans!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vliegje onbekend ?

                          Volg hier de positieve commentaren over de update.

                          Groetjes Johan

                          Comment

                          Working...
                          X