Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The beginning ... the end

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The beginning ... the end


    En toen kwam er een varkentje met een lange snuit, en 't verhaaltje was uit.
    Met een vette knipoog naar al de klassieke compo's en standpunten


    Nr6 in de reeks. Nr 5 zet ik in beoordeling.



  • #2
    Re: The beginning ... the end

    ik heb idd wat moeite met de compo ,het is idd goed om eens van die regeltjes af te stappen en ik vind zelfs dat men dat zeker moet doen in bepaalde omstandigheden ,maar hier vind ik de ruimte op rechts veel te groot ,ik zou ook het beestje in deze omstandigheden iets hoger hebben geplaatst zodat zijn kijkrichting in de richting gaat van de onderste hoek rechts,sorry maar dat is mijn eigen menig he
    het onderwerp zelf staat er dan ook weer ragscherp op en mooi van kleuren ,ook die BG is weeral prachtig
    Last edited by bopatje; 14 mei 2011, 08:42.

    Comment


    • #3
      Re: The beginning ... the end

      De libel 3cm hoger in de compo en 2cm rechts eraf (groene band) en dan mag die ruimte mooi leeg zijn zoals hij nu is voor mij.
      Afwijken mag (en moet soms) zeker kunnen mits het toch werkt op één of andere manier. Vind hier de horizontale centrale middenlijn van de libel het minst aan deze compo. Voor de rest moet het zeker kunnen. BG is er mooi genoeg voor

      Libellenkop zelf staat er weer knap op.

      Grtz,
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: The beginning ... the end

        staat er mooi scherp op
        voor de compo volg ik mijn voorganger
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: The beginning ... the end

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          het is idd goed om eens van die regeltjes af te stappen en ik vind zelfs dat men dat zeker moet doen in bepaalde omstandigheden ,maar hier vind ik de ruimte op rechts veel te groot ,ik zou ook het beestje in deze omstandigheden iets hoger hebben geplaatst zodat zijn kijkrichting in de richting gaat van de onderste hoek rechts
          Vind ik ook. Kleuren en licht is wel echt fantastisch!
          WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: The beginning ... the end

            oei met deze heb ik ook moeite
            vraag me eigenlijk af waar die aan vast zit
            deze houd zich in ieder geval niet vast met z'n poten
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: The beginning ... the end

              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
              vraag me eigenlijk af waar die aan vast zit
              deze houd zich in ieder geval niet vast met z'n poten
              Deze foto is 90° gekanteld. Hij hing nog in zijn 'mantelpakje'
              Geen probleem met jullie meningen hoor. Ik kan me vooral vinden in de tip van Kurt.

              Comment


              • #8
                Re: The beginning ... the end

                Vind het knap en apart, met een prachtige bg!

                Vriendelijke groet,

                Hilde
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: The beginning ... the end

                  Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                  Deze foto is 90° gekanteld. Hij hing nog in zijn 'mantelpakje'
                  Geen probleem met jullie meningen hoor. Ik kan me vooral vinden in de tip van Kurt.


                  toen ik daar net in de auto zat dacht ik er in eens aan hoe dit tot stand zou zijn gekomen en toen wist ik het die is nog niet uit zijn huid los
                  domme ik
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment

                  Working...
                  X