en het moest zéééér vlug gaan,ze staat er niet helemaal op en dat vind ik zeer spijtig.Mss dit weekend.....
![]()
en het moest zéééér vlug gaan,ze staat er niet helemaal op en dat vind ik zeer spijtig.Mss dit weekend.....
![]()
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
|
zowel letterlijk als figuurlijk (8.30uur): maar ja, da kan gebeuren in de vrije natuur
Uwe vijver moest maar zo groot niet zijn![]()
Laatst gewijzigd door luc 1963; 29 mei 2009 om 21:37
inderdaad jammer was anders een super prachtig plaatje geweest
maar nu is het evengoed toch ook mooi hoor alleen al door z'n kleuren![]()
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Inderdaad jammer want wat hier ook zo prachtig is, is de achtergrond met een mooi verloop en in toon met het beest.
Heel mooi, licht+kleuren![]()
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
|
prima opname, mooi van kleur en belichting, hopelijk krijg je nog eens een kans, knap gedaan![]()
Jammer dat ze er niet helemaal op staat maar scherpte en kleur zijn super![]()
![]()
Groetjes Hendrika
Ondanks het staartje, toch een zeer mooie plaat.
Scherp, kleur, zachte achtergrond.
![]()
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Een 10 voor de kleurenpracht![]()
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
|
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Hihi...als 't een troost mag zijn: ik was ook zo vroeg op stap, geen enkele uitsluiping gevonden...bwa...toch drie uur in de natuur gezeten, volgende keer beter!
On topic : Marc toch! Nu staat dat staartje er niet helemaal op,hoe kon jou dat nu overkomen![]()
Die was TOP geweest, zo'n mooie kleurtjes,prima scherpte om dan nog maar te zwijgen van de prachtige BG, morgen beter!![]()
Laatst gewijzigd door Jacky2; 30 mei 2009 om 10:49
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
De kleuren maken dat helemaal goed dat ze er niet helemaal opstaat
Super kleurtjes!![]()
--- Panasonic FZ 50---
---Canon Eos 450D---
|
Amai, toen heb ik me nog eens goed rondgedraaid... maar ik vind het SUPER wat jullie hier brengen... eerste mijn angst voor die kleine dingen overwinnen, wat centjes sparen voor een macrolens, en dan ...
... dan is er Ingrid(maar alleen dan met jullie hulp)
Ik ben echt nog aan het uitzoeken in welke tak van de fotografie ik me wil gaan verdiepen, dus ik probeer vanalles. Wie niet waagt ...
Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
The Sky is not the limit... the ground is..
Mooie foto , goed gedaan
|
een mooie compo ,mooi van bg en kleur
groetjes caroline![]()
Niet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.
Meestal moet het snel gaan en dan gebeuren die dingen. Toch vind ik een superplaat qua scherpe, kleuren, achtergrond![]()
idd jammer dat ie er niet helemaal opstaat, maar is toch prachtig door de scherpte en kleuren!
Dat is een geweldige foto :O
de details... drool...