Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hmmm, ik denk dat ze enkele minuten later de klos was ;-)
Mooi scherp van staart tot kopje, het krullende blad geeft nog wat dynamiek. Geen problemen met contrast, ging de belichting of schaduwen ietsje opgetrokken hebben, maar staat er knap op Pholie!
Bedankt, ik snap de reacties naar contrast en punch wel. Weet dat die juffer pas uitgekropen was en dat er nog maar weinig kleur te zien was. Ik probeer het altijd zo natuurgetrouw weer te geven. Ik ga deze week nog wat PP doen en wat masken misschien, we zien wel of het beter wordt. De bedoeling was zowel de bladluis als de juffer scherp te hebben in dit verhaal. @Mattias, uitsluipende juffers hebben nog geen honger dus de luis is er goed van af gekomen en is rustig weggevlogen na een paar opnames. Volgende weken zal ze dit wellicht niet meer moeten proberen :-)
Comment