Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smile

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] smile

    Deze bruinrode heidelibel was haar/zijn scheermachientje blijkbaar vergeten.

    Bruinrode heidelibel by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,
    Raf.

  • #2
    Re: smile

    Mooie close-up

    Comment


    • #3
      Re: smile

      Wat een details!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: smile

        Je titel is al even fantastisch als de foto.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: smile

          Wat een smoeleke ! geweldig Raf
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: smile

            Sorry Raf maar ik heb al veel beter gezien van jou. Er is bijzonder weinig detail te zien en de lichtvlekken die je probeerde te verdoezelen zijn slecht gecorrigeerd zowel op zijn ene oog als die 2 vlekjes op zijn neus. O ja en de titel is ook al slecht gekozen want ik zie niet eens zijn mond.
            Zal ik maar weer eens de boeman zijn met mijn negatieve commentaar.

            Dit was mijn poging van een paar weken geleden van een smile van deze libel: https://forum.belgiumdigital.com/f43/close-up-libel-596019.html

            Comment


            • #7
              Re: smile

              Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
              Sorry Raf maar ik heb al veel beter gezien van jou. Er is bijzonder weinig detail te zien en de lichtvlekken die je probeerde te verdoezelen zijn slecht gecorrigeerd zowel op zijn ene oog als die 2 vlekjes op zijn neus. O ja en de titel is ook al slecht gekozen want ik zie niet eens zijn mond.
              Zal ik maar weer eens de boeman zijn met mijn negatieve commentaar.

              Dit was mijn poging van een paar weken geleden van een smile van deze libel: https://forum.belgiumdigital.com/f43/close-up-libel-596019.html
              Beste Chris, je hebt volledig gelijk dat deze foto technisch niet perfect is. Het is ook geen samengestelde foto maar slechts 1 shot met een 105mm lens. Jouw foto is technisch veel beter afgewerkt maar daar heb ik de tools niet voor.
              Ik heb inderdaad wat witte vlekjes weggewerkt met een oude versie van LR en hier en daar wat slordig. Maar simpel is dit niet om het juist te laten passen met copy en paste die haartjes of die facetten van de ogen.

              Over de titel en se "smile" volg ik je niet. Ik vond deze wel een zekere smile uitstralen en zeker met die stoppelbaard. Trouwens enkele voorgangers hier voelden hetzelfde bij het bekijken van de foto. Maar het hangt ervan af hoe je naar een foto kijkt natuurlijk. Alleen de technische perfectie of het gevoel dat je krijgt bij het bekijken van de foto.

              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: smile

                Nogmaals sorry Raf als ik wat te hard ben in m'n commentaar.

                Comment

                Working...
                X