|
2 prima beelden Chris !
Ik kan niet kiezen, op de eerste komt het schorpioenachtige er het beste uit terwijl ik in de tweede de compo iets leuker vind![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans ! voorlopig ben ik hier weinig aanwezig wegens te druk met andere activiteiten die ik onderschat had maar ik hoop snel terug in mijn normale BD-sleur te hervallen
nog nooit gezien !
knappe beelden. Vullen mekaar aan.
mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Knappe beelden met veel details/scherpte
Groeten Andre
Knappe beelden, stack wellicht? Twee met lichte voorsprong.
|
Mooie compo, vooral de tweede.
Prachtige details!
Hoe speel je het klaar om dergelijke stacks in de natuur te nemen?
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Met geduld, veel geduld. Ik was ook redelijk vroeg (rond 9u30) in de ochtend gegaan en dan zitten die nog betrekkelijk stil. Nog vroeger ging misschien gemakkelijker zijn maar ik ben geen ochtendmens en dan waren de waterdruppeltjes op hun lijf ook veel groter geweest.
Laatst gewijzigd door chrisvdv; 21 juli 2022 om 09:56
Heel mooi en scherp , top
Grts S.
Proficiat met je plaats in de HoF!
Dikke proficiat met je Hof
Grts S.
|
Proficiat![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans ! voorlopig ben ik hier weinig aanwezig wegens te druk met andere activiteiten die ik onderschat had maar ik hoop snel terug in mijn normale BD-sleur te hervallen
Knap fotowerk. Proficiat met je HoF!
Proficiat met je HoF-plaat(s)!![]()
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Bedankt iedereen voor het kijken en de mooie reacties.
Knappe foto.
Proficiat met je HoF.
groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
|
Mooi, met de eerste foto zit je met een witte randen rond zijn rechter voelspriet, waarschijnlijk van de stack ofwel van de nabewerking.
Proficiat met jou HOF![]()
Wel heel mooi scherp![]()
proficiat met deze gedetailleerde opname van de schorpioenvlieg in de HOF! (En uiteraard ook met de vorige...)
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
|
Gefeliciteerd met je HOF-plaat.
Twee mooie beelden en proficiat met uw HoF
Haarscherpe en zuivere opnamen ! Proficiat met je HOF![]()
Proficiat met je HoF!