Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onder de ochtenddauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] onder de ochtenddauw



    geen paardenbloem, wel dezelfde familie (samengesteldbloemigen)


    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: onder de ochtenddauw

    Prachtig met al die druppeltjes en de mooie compo.
    En ja, ik ben een druppelfanaat.
    Zie ook flickr

    Comment


    • #3
      Re: onder de ochtenddauw

      een waar kunstwerk
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: onder de ochtenddauw

        Weeral zo'n pareltje(s)!

        Comment


        • #5
          Re: onder de ochtenddauw

          Heel knap.
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: onder de ochtenddauw

            Knappe druppels
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Re: onder de ochtenddauw

              Heel mooi Frans!
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: onder de ochtenddauw

                Frisse mooie plaat.

                Comment


                • #9
                  Re: onder de ochtenddauw

                  een explosie van druppeltjes - knap
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: onder de ochtenddauw

                    Prachtige plaat

                    Comment


                    • #11
                      Re: onder de ochtenddauw

                      prachtig Frans hoop deze terug te zien
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: onder de ochtenddauw

                        Prachtige foto Frans

                        Comment


                        • #13
                          Re: onder de ochtenddauw

                          Ik ben al verschillende keren naar dit beeld terug komen kijken (en heb intussen alle reacties gelezen) alvorens er op te reageren.
                          Dit is geen gemakkelijk beeld om te vatten voor de sensor van een camera qua belichting en diepte.

                          Persoonlijk kan ik niet dezelfde reactie meegeven zoals de anderen reeds deden... (ik ben dan ook een moeilijk persoon, ook naar mijn eigen foto's toe )
                          De dieptewerking ivm de druppels is ontoereikend voor mij om een echt 'waauw' effect op te roepen en het contrast tussen onderwerp en BG maakt het totaalbeeld net niet 'fris' genoeg.

                          Qua beoogd druppel-effect was er misschien wat meer DoF nodig geweest... Kan ook niet direct zeggen hoe ik dit zelf zou aangepakt hebben... Maar ik mis een beetje de dieptewerking tussen de druppels vooraan in beeld tov die meer naar achter op de pluisjes liggen. Misschien wat moeilijk om op de juiste manier onder worden te brengen.

                          Maar dus zeker een meer dan verdienstelijke foto met dit onderwerp Frans!
                          We kennen mekaar ondertussen al wat langer, dus je weet dat ik niet zomaar meega in voorgaande reacties als ik niet dezelfde mening toegedaan ben

                          Grtz,
                          Kurt
                          Last edited by Kurrrt; 16 juni 2019, 17:40.

                          Comment


                          • #14
                            Re: onder de ochtenddauw

                            Ik begrijp wat je bedoelt Kurt al vraag ik mij wel af of ik het dan beter zou vinden ...
                            we kunnen dat niet vergelijken maar in een grotere versie oogt het al wel beter vind ik
                            Ik zou het jammer vinden moest je hier op dit forum je mening niet geven, voor alleen applaus zijn er andere omgevingen genoeg hé
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: onder de ochtenddauw

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                              Ik begrijp wat je bedoelt Kurt al vraag ik mij wel af of ik het dan beter zou vinden ...
                              we kunnen dat niet vergelijken maar in een grotere versie oogt het al wel beter vind ik
                              Ik zou het jammer vinden moest je hier op dit forum je mening niet geven, voor alleen applaus zijn er andere omgevingen genoeg hé
                              Ja, een grotere versie kan vaak al verschil maken. En uiteraard staat uw eigen visie en beoordeling nog steeds boven elke commentaar.
                              Het is in elk geval een beeld dat ik regelmatig bekeken heb en waarover ik mezelf technische vragen gesteld heb ivm een uitvoering naar mijn zin. Dus in dat opzicht zeker een geslaagd beeld

                              En ik weet dat jij een van de mensen bent die de mening van een ander kan appreciëren. Zoals je reeds aangeeft: met enkel applaus of een duimpje groei je niet

                              Grtz,
                              Kurt

                              Comment

                              Working...
                              X