Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jurrasic Parc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jurrasic Parc

    Deze dino keek in de verte en had volgens mij iets gezien want hij begon te watertanden.... Of had hij iets in zijn oog????



    Gr

    Peter

  • #2
    Re: Jurrasic Parc

    peter om heel eerlijk te zijn is dit een van je minder goeie foto's
    je hagedis komt niet tot z'n recht en de boomstam gaat met veel te veel aandacht lopen.
    al zal dit wel een uniek moment zijn maar toch
    heb je er eentje waar het beestje naar je kijkt ,
    denk dat dan weer een echte peterr is die we gewend zijn
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Jurrasic Parc

      Heb natuurlijk ook nog andere, maar deze vond ik zelf wel leuk omdat het op een soort dino op een planeet lijkt....met heel veel fantasie dan. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou het maar saai worden.
      Bedankt voor je eerlijke reactie Liane...

      Comment


      • #4
        Re: Jurrasic Parc

        Deze kan mij wel bekoren hoor en zo heel veel fantasie heb ik er zelfs niet voor nodig. De dino die uitkijkt over zijn door hitte verschroeide wereld....
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

        Comment


        • #5
          Re: Jurrasic Parc

          Ik kan me wel vinden in Liliane haar comment, maar toch ook wel knap hoor zo'n miniwereldje!

          (Ik ga binnen enkele weken/ maanden zo'n wimpergekko voor mijn lens krijgen, ik ga proberen hun prachtige ogen beeldvullend te fotograferen )
          www.maximpiessen.com
          www.facebook.com/maximpiessenphotography
          Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

          Comment


          • #6
            Re: Jurrasic Parc

            Oorspronkelijk geplaatst door Peterr Bekijk bericht
            Heb natuurlijk ook nog andere, maar deze vond ik zelf wel leuk omdat het op een soort dino op een planeet lijkt....met heel veel fantasie dan. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou het maar saai worden. .
            Helemaal con pleet en volledig mee eens

            OT schoon moment vastgelegd. (ik dacht dat gekko's (wat dit beest volgens mij is) dit moeten doen om hun ogen vochtig te houden.)
            Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.

            Comment


            • #7
              Re: Jurrasic Parc

              Oorspronkelijk geplaatst door the_wussy Bekijk bericht
              Helemaal con pleet en volledig mee eens

              OT schoon moment vastgelegd. (ik dacht dat gekko's (wat dit beest volgens mij is) dit moeten doen om hun ogen vochtig te houden.)
              Eigenlijk doen ze dit om hun ogen proper te houden, daar de meeste gekko's geen ooglid hebben.
              www.maximpiessen.com
              www.facebook.com/maximpiessenphotography
              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

              Comment


              • #8
                Re: Jurrasic Parc

                ik volg hier ook Liliane haar comment ,ik moest ook eventjes zoeken hoe de foto eigenlijk in elkaar zat ,tot na een tijdje te kijken (wat ook positief is ,kijkt wat langer )de overgang zag tussen het reptiel en de boomstam ,nu zie ik het wel duidelijk

                Comment


                • #9
                  Re: Jurrasic Parc

                  Over smaak valt niet te twisten ... maar ... perfectie zoals altijd!
                  Moment goed gekozen.

                  Comment

                  Working...
                  X