Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkijk + herziene versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Inkijk + herziene versie

    Voor de goede orde: hier liep inderdaad iets grondig fout. Dit gebeurde bij de BG bewerking. Ik heb hem hier met stofjes terug geplaatst. Misschien kan de foutieve ook uit hof gehaald worden. Mijn exuses voor de ergernissen.


    Last edited by bommasien; 21 maart 2023, 08:33.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Inkijk

    fleurig.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Inkijk

      Kwartslag draaien mooie Sien.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Inkijk

        Sorry Sien, maar ik heb al veel beter van he gezien. De kern van de bloem is mooi van kleur en scherpte. De ruis vind ik niet zo erg, maar ik zie ook lelijke artefacten van een onnauwkeurige bewerking helemaal rondom. Dat was trouwens ook het geval met "houten kop" ... en die is in de HOF terechtgekomen, dus misschien ben ik te kritisch ??
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Inkijk

          Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
          Sorry Sien, maar ik heb al veel beter van he gezien. De kern van de bloem is mooi van kleur en scherpte. De ruis vind ik niet zo erg, maar ik zie ook lelijke artefacten van een onnauwkeurige bewerking helemaal rondom. Dat was trouwens ook het geval met "houten kop" ... en die is in de HOF terechtgekomen, dus misschien ben ik te kritisch ??
          Ik volg
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Inkijk

            Proficiat met je Hof
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

            Comment


            • #7
              Re: Inkijk

              Proficiat met je HOF

              Comment


              • #8
                Re: Inkijk

                Ik vind het een spijtige zaak dat foto's als deze in de HOF terecht komen. Ik weet het Sien dat jij daar niets kunt aan doen maar je moet toch toegeven dat jouw foto minder goed afgewerkt is als een foto zoals die van Xaviermortsel met zijn Helleborus 2 die dan niet in de HoF terecht komt. Het loont dus niet meer voor mensen die veel moeite in hun foto's steken en om nog in te zenden. En moest het nu eenmalig zijn dan zou ik dat nog niet zo erg vinden maar zoals anderen ook al opmerkten is dit niet de eerste keer. Daarmee wil ik natuurlijk
                niet gezegd hebben wie het wel of niet verdient maar zou wel graag hebben dat het niveau hoog blijft. Jammer.

                Comment


                • #9
                  Re: Inkijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
                  Ik vind het een spijtige zaak dat foto's als deze in de HOF terecht komen. Ik weet het Sien dat jij daar niets kunt aan doen maar je moet toch toegeven dat jouw foto minder goed afgewerkt is als een foto zoals die van Xaviermortsel met zijn Helleborus 2 die dan niet in de HoF terecht komt. Het loont dus niet meer voor mensen die veel moeite in hun foto's steken en om nog in te zenden. En moest het nu eenmalig zijn dan zou ik dat nog niet zo erg vinden maar zoals anderen ook al opmerkten is dit niet de eerste keer. Daarmee wil ik natuurlijk
                  niet gezegd hebben wie het wel of niet verdient maar zou wel graag hebben dat het niveau hoog blijft. Jammer.
                  Ik heb deze plaats niet gevraagd! Jouw mening telt hier uiteraard doch vind ik dat deze melding elders moet geplaats worden.
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Inkijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                    Sorry Sien, maar ik heb al veel beter van he gezien. De kern van de bloem is mooi van kleur en scherpte. De ruis vind ik niet zo erg, maar ik zie ook lelijke artefacten van een onnauwkeurige bewerking helemaal rondom. Dat was trouwens ook het geval met "houten kop" ... en die is in de HOF terechtgekomen, dus misschien ben ik te kritisch ??
                    Nee, niet te kritisch, maar realistisch. De sporen van de onzorgvuldige nabewerking zijn heel duidelijk aanwezig. Sien, ik val in herhaling, maar dat moet je toch zelf ook zien ?
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Inkijk

                      Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                      Nee, niet te kritisch, maar realistisch. De sporen van de onzorgvuldige nabewerking zijn heel duidelijk aanwezig. Sien, ik val in herhaling, maar dat moet je toch zelf ook zien ?
                      ja hoor
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Inkijk

                        Je update is idd stukken beter !
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Inkijk

                          Je update is stukken beter en HOF waardig.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Inkijk

                            Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
                            Je update is stukken beter en HOF waardig.
                            dit vind ik ook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Inkijk

                              Proficiat met je HoF !

                              Comment

                              Working...
                              X