Vandaar dat ik mijn tong uitsteek naar alle andere bloemgenoten.
Je moet maar durven hé, en me dan nog nestelen tussen al die straffe macro en close-uppers !
Groetjes, hogteneer.
Vandaar dat ik mijn tong uitsteek naar alle andere bloemgenoten.
Je moet maar durven hé, en me dan nog nestelen tussen al die straffe macro en close-uppers !
Groetjes, hogteneer.
|
Ja, ik weet wat het probleem is, jullie willen iets anders (ga er niet over doorbomen). Maar toch nog eens geprobeerd. Thanks voor het stilzwijgen, dat is ook goed
Groetjes, hogteneer.
misschien raar, maar deze deed me direct denken aan de wervelende rokken in een french cancan...toulouse lautrec...
groetjes
hilde
He hochteneer, een mens doet soms al eens wat anders dan internetten he
dat was dan mijn tong, dat van uw azalea had ik niet meteen opgemerkt, ik dacht al bij mezelf hochteneer heeft al nen dikke nek gekregen ook
Zonder tongetje was het misschien wel mooier maar minder grappig.
Hele knappe kleurtjes en het doet mij eerder denken aan het kleed van een flamencodanseres
frans
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Ik moest ook even zoeken, maar nu toch gevonden, goed gezien
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
|
Het gaat hier inderdaad heel snel, mis er soms ook een paar.
Dit is een typische hogteneer : mooi van kleur, vorm en licht![]()
Doet me deugd dat er BD'rs zijn die nog iets anders doen dan internetten, maar wat dan preciesEn inderdaad Danny, ik fotografeer net een ietsje anders dan de doorsnee collega's op dit forum daarom onthou ik me van geregelde plaatsing om de zaak niet te veel te verstoren. Erg bedankt voor het doorbroken stilzwijgen
Groetjes, hogteneer.
macro is niet 'mijn ding', maar op deze manier: dat vind ik prachtig![]()
|