Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

head bouncer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • head bouncer

    toen ik dit beestje opmerkte en wou vast leggen bleef hij braaf zitten maar beweegde zijn hoofd continu op en neer



    Edit Mod Hanske : Deze foto is groter dan toegestaan. Pas de foto aan naar maximaal 200KB of 204.800 bytes.[/COLOR]
    Last edited by otto; 3 september 2005, 15:04. Reden: foto was te groot
    als je niets leert van het verleden,zal je in de toekomst veel lessen krijgen.

  • #2
    Re: head bouncer

    begrijp het eigenlijk niet goed want ik had hem al kleiner gemaakt???
    Last edited by otto; 3 september 2005, 15:04.
    als je niets leert van het verleden,zal je in de toekomst veel lessen krijgen.

    Comment


    • #3
      Re: head bouncer

      Uit het sticky : 1: De foto mag aan geen enkele zijde groter zijn dan 900 pixels kader inbegrepen en moet kleiner zijn dan 200 kB of 204.800 Bytes.

      Jouw foto was meer dan 200kb , maar is nu in orde
      Last edited by Hanske; 3 september 2005, 18:50.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: head bouncer

        De compositie is goed omdat je een diagonaal hebt van linksonder tot rechtsboven. Enkel is je foto iets te vlak van kleur. Pas eens wat PS toe met de levels (niveau's)/kleurcontrast enz. en wat USM en de foto komt al heel anders over. Heb dat hier eens vlug gedaan op mijn PC.

        Maar je bent wel goed bezig. Let ook in de toekomst even op of je de takjes onder het blad niet kan weghouden uit je compo. Soms komt dit wat rommelig over.
        Maar vooral verder doen en proberen. Je komt er.
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

        Comment


        • #5
          Re: head bouncer

          Leuke picture, vermoedelijk bladluizen in de buurt want dit is een larve van een lieveheersbeestje.

          Comment

          Working...
          X