Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haft

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Haft

    blijven fotogenieke wezentjes hè ,heel mooi Bart

    Comment


    • #3
      Re: Haft

      Heel gestileerd

      Comment


      • #4
        Re: Haft

        ik vind hem helemaal
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #5
          Re: Haft

          Gewoonweg prachtig .

          Grtz .

          Dirk .
          Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

          Comment


          • #6
            Re: Haft

            Mooi in beeld gebracht.
            Maar zonder witte 'bollen' had ik hem nog mooier gevonden.

            Comment


            • #7
              Re: Haft

              Wauw, dit zag ik nog nooit! De witten bollen inderdaad...
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: Haft

                Heel mooi en haarscherp Bart !




                Groetjes chrit.
                Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                Comment


                • #9
                  Re: Haft

                  Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                  Mooi in beeld gebracht.
                  Maar zonder witte 'bollen' had ik hem nog mooier gevonden.
                  Daar ben ik het wel mee eens.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Haft

                    Staat er knap op

                    Comment


                    • #11
                      Re: Haft

                      Amai, deze heeft mooi geposeerd voor de foto. Staat er schitterend op
                      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Haft

                        Mooie pose, knap!
                        BD0681BE -
                        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                        Comment


                        • #13
                          Re: Haft

                          Bedankt voor de reacties.

                          Ik was gisterenavond nog eens gaan kijken op de Kievitsheide of er iets te fotograferen was, maar buiten een hooibeestje heb ik daar geen enkele andere vlinder gezien (te warm, die hadden waarschijnlijk allemaal een koeler plaatsje opgezocht).
                          Toen ik terug naar huis kwam zaten de buren op de bank aan de vaart, en daar ben ik dan nog een tijdje blijven hangen.
                          Op een zeker ogenblik zag ik een beestje dat steeds op en neer vloog (tussen de grond en zo'n 50 cm hoog), daardoor viel dat op, en heb ik gewacht tot het ging zitten (zonder die kunstjes had ik het nooit gezien).
                          Terwijl het zo op en neer vloog kon ik ook niet goed zien wat het was, ik wou dus weten welk beestje op zo'n eigenaardige manier aan het vliegen was.
                          Gelukkig ging het daarna toch even zitten (uitrusten van die inspanningen bij zo'n heet weer ).

                          De witte bollen in de achtergrond, dat is witte klaver en die kon ik niet weghalen voor de foto.
                          Ik heb zelfs geprobeerd om het beestje zo op de foto te krijgen dat het lijf zelf op een witte achtergrond uitkwam, zodat het leek alsof het "in the spotlight" zat, maar dan kreeg ik de rest van het beestje niet scherp op de foto zonder de achtergrond te scherp op de foto te krijgen (beperkte scherptediepte heeft voordelen, maar ook nadelen bij dit soort fotografie, het is soms moeilijk om het juiste evenwicht te krijgen zodat het beestje scherp op de foto staat, zonder dat de details in achtergrond storend worden).
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment

                          Working...
                          X