Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewone Brunel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gewone Brunel

    Ons grasveld is meer een klaverveld geworden.
    De hommeltjes zijn er blij mee en met de actuele droogte is klaver beter dan verdord gras.
    Deze morgen was er een plek met lichtpaarse bloemetjes bijgekomen als spontane afwisseling.
    Een fotootje met de gsm en aan Google Lens vragen wat het was leverde "Gewone Brunel" op.
    Linkje naar de gsm-foto: http://www.elfot.net/BD/2020-06-27-brunel-gsm.jpg

    Dan maar even mijn fototoestel bovengehaald voor wat meer detail.
    Nikon D7500 - Tokina 100mm macro - stackje van 6 foto's




    UPDATE


    Bedankt om even te komen kijken.
    Luc
    Last edited by LucFT; 28 juni 2020, 17:35.

  • #2
    Re: Gewone Brunel

    Heel mooi scherpe macro van deze onbekende bloemetjes. Qua compo zou ik er boven en onder een stuk afknippen zodat die onscherpe blauwe bloemetjes er niet meer op staan en onderaan ook een stukje. Dan wordt de aandacht minder afgeleid.

    Comment


    • #3
      Re: Gewone Brunel

      Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
      Heel mooi scherpe macro van deze onbekende bloemetjes. Qua compo zou ik er boven en onder een stuk afknippen zodat die onscherpe blauwe bloemetjes er niet meer op staan en onderaan ook een stukje. Dan wordt de aandacht minder afgeleid.

      Ik volg Raf maar voor de bovenste helft,
      onderaan laten dan heb je een vierkant beeld hé
      Bij mij steken die ook de kop op
      De luis staat er ook mooi op.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Gewone Brunel

        Mooi van scherpte en detail, al vind ik het in deze compo een beetje druk allemaal

        Groeten,
        Raf
        Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Gewone Brunel

          Iedereen bedankt voor de constructieve commentaar. Ik heb die ter harte genomen en een update geplaatst.
          Ik probeer het de volgende keer ineens beter te doen.

          Frans, ik veronderstel dat je de pluis bedoelt. Ik heb nog eens rondgekeken, maar geen luis gevonden, tenzij dat die ondertussen opgegeten is door een lieveheersbeestje
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: Gewone Brunel

            update is inderdaad rustiger om naar te kijken
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment

            Working...
            X