Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een torentje met ijs
Collapse
X
-
-
Re: Een torentje met ijs
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen foto met duidelijke fouten in de HoF, je moet het maar kunnen. Proficiat Sien.
Comment
-
Het is niet de eerste keer dat je nabewerking niet helemaal loopt zoals het moet.
Rechtsonder is nog duidelijk de rand van een rechthoekige selectie te zien. En daarboven is nog een stuk van de vorige achtergrond te zien.
Ik begrijp niet goed dat je dit zelf niet opmerkt vooraleer je de foto hier post?Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk berichtHet is niet de eerste keer dat je nabewerking niet helemaal loopt zoals het moet.
Rechtsonder is nog duidelijk de rand van een rechthoekige selectie te zien. En daarboven is nog een stuk van de vorige achtergrond te zien.
Ik begrijp niet goed dat je dit zelf niet opmerkt vooraleer je de foto hier post?vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen foto met duidelijke fouten in de HoF, je moet het maar kunnen. Proficiat Sien.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIk begrijp het zelf ook niet, foei van mij! Gelukkig zijn er mensen zoals jij!
Update is beter maar bekijk die toch nog maar eens : er zitten nog stukjes achtergrond en helemaal onderaan het blad een stukje rechte lijn...Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
dikke proficiat met je HOF sien!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Comment