Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een bruintje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] een bruintje

    [IMG]

    [IMG]

  • #2
    Re: een bruintje

    Ik mis scherpte en detail op de vlinder, het flitslicht is zeker niet flatterend voor het vlinderoog.
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: een bruintje

      2 keer platgeflitst - kijk eens naar de bloem in foto 1 - eerlijk ?
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: een bruintje

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        2 keer platgeflitst - kijk eens naar de bloem in foto 1 - eerlijk ?
        over platflitsen hoef je me geen commentaar meer te geven, met de middelen die ik hier heb kan het niet anders daarbij platflitsen is een van de vijf flitstechnieken die er zijn, ik ben nu andere dingen aan het bekijken.Macrografie is voor mij tamelijk nieuw en moet me nog bepaalde technieken toe-eigenen en dit kan alleen maar door te doen

        Comment


        • #5
          Re: een bruintje

          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
          over platflitsen hoef je me geen commentaar meer te geven, met de middelen die ik hier heb kan het niet anders daarbij platflitsen is een van de vijf flitstechnieken die er zijn, ik ben nu andere dingen aan het bekijken.Macrografie is voor mij tamelijk nieuw en moet me nog bepaalde technieken toe-eigenen en dit kan alleen maar door te doen
          Als men geen commentaar mag geven op wat fout is dan hoef je eigenlijk ook niet te posten om zogezegd bij te leren ...
          Misschien kan je in het vervolg al meteen al de punten opsommen waarop je geen commentaar hoeft, het bespaart die brave mensen hier die eigenlijk bereid zijn je te helpen een pak moeite.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: een bruintje

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Als men geen commentaar mag geven op wat fout is dan hoef je eigenlijk ook niet te posten om zogezegd bij te leren ...
            Misschien kan je in het vervolg al meteen al de punten opsommen waarop je geen commentaar hoeft, het bespaart die brave mensen hier die eigenlijk bereid zijn je te helpen een pak moeite.
            die brave mensen zijn eigelijk niet zo braaf, en steeds herhalen op het zelfde punten zonder eigelijk te zeggen hoe het beter kan daar heb ik ook niet zoveel aan. ze weten met welke middelen ik werk

            Comment


            • #7
              Re: een bruintje

              Ja hallo ik denk dat ik in je de vorige topic al een ganse uitleg heb gedaan
              Misschien moet je dat dan toch eens herlezen - tenzij je alles al weet - dan niet natuurlijk
              Er is eigenlijk niet zoveel verschil tussen studiofotografie en macrofotografie als het op licht beheersen en sturen aankomt hoor
              Veel succes en groeten,
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: een bruintje

                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                Ja hallo ik denk dat ik in je de vorige topic al een ganse uitleg heb gedaan
                Misschien moet je dat dan toch eens herlezen - tenzij je alles al weet - dan niet natuurlijk
                Er is eigenlijk niet zoveel verschil tussen studiofotografie en macrofotografie als het op licht beheersen en sturen aankomt hoor
                Veel succes en groeten,
                Peter
                ja Peter ik heb het nogmaals herlezen nu met die ringflitser kan ik het licht aan beide zijden sturen en dat moet ik nog leren om de juiste verhoudingen

                Comment


                • #9
                  Re: een bruintje

                  Ringflitser is ok als je op enkele cm afstand kan komen - wat gebruikelijk is in macrofotografie.
                  Als je op grote afstand wil blijven dan gaat dat je niet veel vooruithelpen - het licht zal nog steeds hard zijn.
                  ter info : 's morgens en 's avonds geeft de natuur je gratis zacht licht en dan hoef je niet te flitsen.
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X