Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

citroenvlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • citroenvlinder

    alvast bedankt om te kijken en voor eventuele commentaar
    tips en tricks zoals steeds welkom

    Mvg,
    Kristof


  • #2
    Re: citroenvlinder

    Dit is een moeilijke vind ik, de distel bloem gaat met veel aandacht lopen.

    Ik persoonlijk vind het 1 van de moeilijkste vlinders het citroentje , om controle over foto en belichting te houden.




    Mvg casie

    Comment


    • #3
      Re: citroenvlinder

      Citroentje staat mooi in beeld.
      De distelbloem is prachtig van kleur, maar vraagt idd veel aandacht.


      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: citroenvlinder

        dank je wel voor de reacties alvast. Ben me ervan bewust dat de bloem vrij prominent in beeld staat, maar de foto is niet gecropt, dus om ze minder prominent te maken zou ik er al een stuk moeten afsnijden. En zo'n halve bloem is ook maar niks.

        Casie, als je schrijft dat je citroentjes persoonlijk 1 van de moeilijkste vindt om foto en belichting onder controle te houden, is dat dan een verwijzing naar de belichting in de foto die niet goed is? Zou je even verder kunnen specifiëren misschien, dan weet ik waar ik volgende keer beter op moet letten.

        alvast bedankt
        Mvg,
        Kristof

        Comment


        • #5
          Re: citroenvlinder

          Oorspronkelijk geplaatst door krikkybilly Bekijk bericht
          dank je wel voor de reacties alvast. Ben me ervan bewust dat de bloem vrij prominent in beeld staat, maar de foto is niet gecropt, dus om ze minder prominent te maken zou ik er al een stuk moeten afsnijden. En zo'n halve bloem is ook maar niks.

          Casie, als je schrijft dat je citroentjes persoonlijk 1 van de moeilijkste vindt om foto en belichting onder controle te houden, is dat dan een verwijzing naar de belichting in de foto die niet goed is? Zou je even verder kunnen specifiëren misschien, dan weet ik waar ik volgende keer beter op moet letten.

          alvast bedankt
          Mvg,
          Kristof
          Niet speciaal naar deze foto Kristof, ik zelf persoonlijk vind dat groen -geelachtige van citroenvlinder een moeilijke kleur net zoals het wit .

          Hier staat het citroentje goed in beeld ,het is ook een vlindersoort die men s'morgens vroeg niet terug vind in het gras.


          Mvg casie

          Comment

          Working...
          X