Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als de kleinkindjes slapen,

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Als de kleinkindjes slapen,

    Dan kan bompa zijn nieuw speeltje uitproberen.

    In feite was het de bedoeling dat ik de kolibrievlinder zou fotograferen, maar dat is me niet gelukt. Wat zijn dat nerveuze beestjes, zeg....

    Heb me dan maar tevreden moeten stellen met een gewoon vlinderke.


    70-200 f4 IS, met 25 mm tussenring.

    Groeten,
    Geert

  • #2
    Re: Als de kleinkindjes slapen,

    Veel te hard licht en iets te krap in kader
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

    Comment


    • #3
      Re: Als de kleinkindjes slapen,

      Kleurtjes zijn mooi, compo is veel minder.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Als de kleinkindjes slapen,

        Zeer bedankt voor de eerlijke reacties.
        Het was inderdaad zeer hard licht toen ik die vlinder trok. Maar ik dacht toch dat ik dat in de foto redelijk onder controle had kunnen houden. Niet dus... Spijtig.
        En de compo, ja inderdaad, het is wat krap bovenaan...

        Weet je, ik vind het steeds enorm moeilijk om foto's van mijzelf te beoordelen. Bij foto's van iemand anders zie ik (meestal, dikwijls) direkt wat er aan hapert: te veel verscherpt, niet scherp genoeg, te hard licht, slechte compo,.....
        Maar bij mijn eigen foto's kan ik dat blijkbaar veel minder. Ik denk dat ik te veel rekening houd met de situatie tijdens de opname. Ik weet het niet...

        Groeten,
        Geert

        Comment


        • #5
          Re: Als de kleinkindjes slapen,

          Eens met de voorgaande reacties qua compo en licht

          Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
          Weet je, ik vind het steeds enorm moeilijk om foto's van mijzelf te beoordelen. Bij foto's van iemand anders zie ik (meestal, dikwijls) direkt wat er aan hapert: te veel verscherpt, niet scherp genoeg, te hard licht, slechte compo,.....
          Maar bij mijn eigen foto's kan ik dat blijkbaar veel minder. Ik denk dat ik te veel rekening houd met de situatie tijdens de opname. Ik weet het niet...
          Is menselijk hoor en ik betrap mezelf daar ook regelmatig op, ik denk dat het zou helpen als je eerst je opnames een week opzij legt alvorens te posten maar dat doe je normaal niet hé
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Als de kleinkindjes slapen,

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Eens met de voorgaande reacties qua compo en licht



            Is menselijk hoor en ik betrap mezelf daar ook regelmatig op, ik denk dat het zou helpen als je eerst je opnames een week opzij legt alvorens te posten maar dat doe je normaal niet hé
            Dit doe ik ondertussen ook al, ze pas na een week posten. Maar dan nog...
            Bedankt voor de reactie.

            Groeten,
            geert

            Comment

            Working...
            X