Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thieves' Kitchen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thieves' Kitchen

    Thieves' Kitchen is een Britse band uit de buurt van Hampshire. Thieves' Kitchen speelt een combinatie van jazzrock en progressieve rock, maar ook folk- en Canterbury-invloeden zijn hoorbaar. Door de vele stromingen te combineren ontstaat uiterst complexe muziek die ik het best vergelijken met de muziek van het helaas ontbonden Anglagard. Deze laatste band is nog steeds mijn meest favoriete band....... als ik één album moest kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland dan is het Epilog van Anglagard. Niet te verwonderen dat het gisteren voor mij hoogmis was in de Spirit of 66.
    Ben benieuwd of er iemand is die deze muziek kan smaken..................

    Heb gisteren eens in deze muziekclub geëxperimenteerd met andere standpunten en ben eens voor de afwisseling niet onder de 70 mm gegaan.
    Ik weet het ....een fluitiste op foto is niet spectaculair.....maar wel zeer moeilijk om deftig vast te leggen ...vandaar dat ik eens op zoek was naar andere (hogere) standpunten........en daar ben ik dan blijven hangen voor de rest van het concert.








    More pics here
    Last edited by jaak56; 3 november 2008, 16:10.
    facebook

  • #2
    Re: Thieves' Kitchen

    De muziek, nee bedankt niet mijn goesting, de foto's dan weer wel. Ik vind het steeds weer opmerkelijk dat wanneer je foto's post van minder gekende namen of voor de grote meerderheid laat ons zeggen iets minder dynamische beelden, de commentaren lang uitblijven.
    Compleet onterecht mijn gedacht, die fluitiste mag dan redelijk statisch afgebeeld staan ik vind ze goed gevangen. Kortweg mooie reeks
    Eric Van Aerschot BD0730BE

    Comment


    • #3
      Re: Thieves' Kitchen

      Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
      Ik vind het steeds weer opmerkelijk dat wanneer je foto's post van minder gekende namen of voor de grote meerderheid laat ons zeggen iets minder dynamische beelden, de commentaren lang uitblijven.
      Dank u Eric........maar ik begrijp dat wel ergens hoor. De essentie van concertfotografie is voor mij de muziek en/of sfeer van een optreden te vangen in één of enkele beelden..........ook als er geen spektakel mee gemoeid is. Als je weinig affiniteit met de betrokken band hebt, is het niet makkelijk om commentaar te geven.......gewoon omdat je niet goed weet of de fotograaf in zijn opzet geslaagd is. En zeker als de muziek sterk primeert over de show. ........dan wordt het nog een stukje minder evidenter.

      Enfin Thieves' Kitchen was niet ontevreden over de foto's ..............een selectie van de overige foto's staat op hun website
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Thieves' Kitchen

        vind de laatste erg goed.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Thieves' Kitchen

          Ik ga dan weer voor de eerste maar heb wat met gitaristen hé
          Was zelf ooit 1

          Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment

          Working...
          X