Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paaltjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paaltjes

    Deze categorie heet ook "fotojournalistiek", vandaar een foto die als begeleiding moet dienen over het plaatsen van nieuwe paaltjes hier in de stad, en hoe deze na 3 dagen al omvergereden waren
    Ik weet persoonlijk niet hoe je een goede foto voor fotojournalistiek goed maakt, vandaar dat ik m eens post. Ik denk zelf dat hij wel goed is, en volgens het reglement mag ie dan in showcase


    (klikje maakt groter)
    Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

  • #2
    Re: Paaltjes

    Ik denk zelf dat hij wel goed is, en volgens het reglement mag ie dan in showcase
    tja, dan moet je afwachten of er geen mod die het beter meent te weten, over je foto struikelt en deze ongevraagd naar beoordeling verplaatst.
    daar heb ik ervaring mee op BD.

    ik vind het een goede journalistieke foto.
    heel duidelijk het onderwerp in beeld
    en bovendien een mooie compositie.

    Comment


    • #3
      Re: Paaltjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      tja, dan moet je afwachten of er geen mod die het beter meent te weten, over je foto struikelt en deze ongevraagd naar beoordeling verplaatst.
      daar heb ik ervaring mee op BD.
      Ik begrijp je bezorgdheid, maar in het reglement staat het volgende:

      Showcase is bedoeld voor de betere foto. Kijk vooraf kritisch naar wat je gaat plaatsen. Plaats foto’s waarvan je denkt dat ze écht geslaagd zijn en waarover je erg tevreden bent. Stel kwaliteit boven kwantiteit. Beter 1 foto per week waar je echt tevreden over bent dan elke dag een foto plaatsen waarvan je bij voorbaat al weet dat je (veel) beter kan.

      Wie post in Showcase, mag zich verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek. Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis.
      En ik volg de 3e zin die er staat Dus daarmee doe ik niet echt iets mis..
      Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

      Comment


      • #4
        Re: Paaltjes

        Als fotojournalistiek een gebeuren moet vertellen dan is dit een gebeurde (te merken aan de remafstand want de paaltjes staan terug mooi op hun plaats). Vanuit het standpunt van de fotograaf en zijn verhaal kan ik begrip opbrengen voor deze opname. De rest is smaak en oordeel.
        Goed in beeld gebracht.
        grt.hogteneer
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment

        Working...
        X