Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night of the Proms: Soulsister - 2 foto's verwijderd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Night of the Proms: Soulsister - 2 foto's verwijderd

    Hierbij een beeld van de Night of the Proms in het Sportpaleis.

    Last edited by Concertfoto; 3 november 2007, 09:33.

  • #2
    Re: Night of the Proms

    Heel mooie reeks, met voorkeur voor nr. 3. En dat laddertje heeft zeker nog een extra meerwaarde gegeven aan je foto's.
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Night of the Proms

      Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
      Heel mooie reeks, met voorkeur voor nr. 3. En dat laddertje heeft zeker nog een extra meerwaarde gegeven aan je foto's.
      Alvast ook één kilo zweet kwijt...

      Comment


      • #4
        Re: Night of the Proms

        Heel mooie reeks !! En inderdaad moeilijke opdracht voor jou. In mijn weg heb je alvast niet gelopen. Ik was degene met het wit-blauwe hemdje, 1D en 70-200.

        Tot Axelle Red
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

        Comment


        • #5
          Re: Night of the Proms

          Het laddertje stoorde niet, daar kon ik nog net over, da manneke da op da ladderke stond (grapje natuurlijk)

          Iedereen moet zijn werk doen en als een ladderke helpt moet je het gebruiken natuurlijk. Smal vond ik het wel maar daar had "het laddertje" niets mee te maken. Fijn je ontmoet te hebben ter plaatse.
          Succes nog bij je verdere carrière in het Sportpaleis en elders. Deze drie kunnen mij alleszins bekoren.

          (nog effe en mijn albummeke - een albummeke zonder ladder, wat er aan te zien is - is ook klaar)
          Last edited by vinstermik; 22 oktober 2007, 14:33.

          Comment


          • #6
            Re: Night of the Proms

            Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
            Heel mooie reeks !! En inderdaad moeilijke opdracht voor jou. In mijn weg heb je alvast niet gelopen. Ik was degene met het wit-blauwe hemdje, 1D en 70-200.

            Tot Axelle Red

            Yep, CU in de Lotto.

            Comment


            • #7
              Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

              Nog maar eens 3 topplaten, kan er niet veel meer van zeggen.
              tenzij, misschien volgende keer nog een trapje hoger gaan staan.
              Eric Van Aerschot BD0730BE

              Comment


              • #8
                Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

                Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
                Nog maar eens 3 topplaten, kan er niet veel meer van zeggen.
                tenzij, misschien volgende keer nog een trapje hoger gaan staan.
                Ik kan maar best ineens een nieuw, hoger ladderke kopen. De snoodaards hadden het podium een meter hoger gemaakt als vorig jaar...

                Comment


                • #9
                  Re: Night of the Proms

                  [QUOTE=vinstermik;1607273]Het laddertje stoorde niet, daar kon ik nog net over, da manneke da op da ladderke stond (grapje natuurlijk)

                  Thanks.
                  Last edited by Concertfoto; 9 november 2007, 13:19.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

                    drie sjieke ,

                    en dat de 5d nog meer dan voldoende presteert kwa ruisprestaties ook met de komst , of de opkomende nieuwe toverdozen is weer es bewezen ...

                    nr twee staat hij wou houterig bij , maar voor de rest fijne foto want mnr leyers staat er ook bij op ...

                    nr drie absolute favoriet ... hij komt precies uit de mask
                    www.kemizz.com
                    Brand new Blog
                    kemizzdotcomonflickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

                      Op nummer twee heeft 'Polle Pap' precies een colafles in z'n broek zitten.

                      Goed werk, al vind ik ze bijzonder hard van contrast.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

                        mooie reeks, 'k hou wel van stevige contrasten

                        Comment


                        • #13
                          Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

                          Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                          mooie reeks, 'k hou wel van stevige contrasten
                          Ik ook Johan, voor concerten dan toch. Het (meestal zeer harde) licht, het geluidsniveau en het dynamische aspect van pop- en rockshows vragen daar m.i. om. Opnamen van muzikanten van het symfonisch orkest zou ik bijvoorbeeld minder hard maken. Maar ik had al gemerkt dat we er op dat gebied de zelfde smaak op na houden...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

                            Mooie opnamen waarbij de sfeer van het evenement goed gevangen is. In tegenstelling tot menig andere foto's op dit forum, is op alle drie de foto's goed te zien wat de heren voor de kost doen: zingen. Dat blijkt niet alleen uit het feit dat hun mond open staat, maar ook de ondersteuning van het zingen door de expressieve handen. Dat er op de achtergrond een paar leden van de band / het orkest staan, is een zeer gewaardeerd extraatje dat de fotograaf ons meegeeft.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Night of the Proms: Kid Creole & the Coconuts + Soulsister

                              [QUOTE=Peterdep;1609061]Mooie opnamen waarbij de sfeer van het evenement goed gevangen is.

                              Het is dan ook een zeer sfeervol evenement!
                              Last edited by Concertfoto; 9 november 2007, 13:18.

                              Comment

                              Working...
                              X