Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Michèles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Michèles

    Tijdens het evenement in Groot Bijgaarden van Metal groepen kwamen er vier groepen spelen waarvan ik een fotoschoot van één uur maakte van elke groep. Deze is de laatste groep Wolvennest. Eigen aan Metal is dat ze met weinig licht optreden waardoor je het uiterste uit de camera moet halen.
    Na deze fotoshoot zijn andere concerten een makkie


    Bedankt om te kijken
    Last edited by D.B.D; 4 november 2019, 15:36.

  • #2
    Re: Michèles

    Mmmm, ik ben niet zo voor portretvorm bij concertfoto's .... waarom geef je niet wat meer ruimte zodat er meer actie en beleving in je foto komt.

    Comment


    • #3
      Re: Michèles

      Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
      Mmmm, ik ben niet zo voor portretvorm bij concertfoto's .... waarom geef je niet wat meer ruimte zodat er meer actie en beleving in je foto komt.
      mijn plaats was beperkt, deze stond eigenlijk kort bij mij, en ik werkte met een prime met als nadeel dat ik niet achteruit kon gaan vanwege het publiek.

      Comment


      • #4
        Re: Michèles

        Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        mijn plaats was beperkt, deze stond eigenlijk kort bij mij, en ik werkte met een prime met als nadeel dat ik niet achteruit kon gaan vanwege het publiek.
        Wat zijn uw exif gegevens hier? (Ik werk met een Mac, dus geen eenvoudige rechtermuisklik )

        Comment


        • #5
          Re: Michèles

          ISO 6400 f 1.4 Tv 1/15 lens 85mm manueel scherp gesteld

          Comment


          • #6
            Re: Michèles

            Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
            ISO 6400 f 1.4 Tv 1/15 lens 85mm manueel scherp gesteld
            Gebruikte camera? (kwestie van de ruisprestaties te beoordelen)
            Sluitertijd nét iets te beperkt imo, doch sfeer en kleur ok voor dit soort foto's wat mij betreft.

            Iets ruimer in het kader ware beter geweest. Maar met een prime niet evident (70-200mm lens geeft je meer vrijheid in deze).

            Comment


            • #7
              Re: Michèles

              Technisch misschien niet top maar qua sfeer zit het helemaal goed
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Michèles

                Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
                Gebruikte camera? (kwestie van de ruisprestaties te beoordelen)
                Sluitertijd nét iets te beperkt imo, doch sfeer en kleur ok voor dit soort foto's wat mij betreft.

                Iets ruimer in het kader ware beter geweest. Maar met een prime niet evident (70-200mm lens geeft je meer vrijheid in deze).
                De Canon EOS R heeft een full-frame 36 x 24 mm 30,3 Megapixel-sensor met Dual Pixel Raw. De camera beschikt ook over Canon's Dual Pixel CMOS AF: een technologie die fotografen en filmmakers hoogwaardige, snelle en nauwkeurige autofocus biedt, zelfs bij weinig licht waarbij dat eerder niet mogelijk was. Daarom heb ik die extreem lage belichting van een metal concert gekozen om deze uit te testen

                Comment

                Working...
                X