Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kate Nash @Botanique 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kate Nash @Botanique 2010

    Hoezo, lief?

    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: Kate Nash @Botanique 2010

    heerlijke foto vind ik
    goede compo, micro foon staat niet in de weg ... scherpte ok
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

    Comment


    • #3
      Re: Kate Nash @Botanique 2010

      Prima

      Wel een verzoekje om deze een kans te geven in zwart wit. Lijkt mij mooi
      Fraaie expressie en licht.
      If it doesn't kill you, it makes you stronger.

      Comment


      • #4
        Re: Kate Nash @Botanique 2010

        Dank u. Heb het nog niet geprobeerd, maar vrees dat het mss. een beetje een donkere Z/W gaat worden.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

        Comment


        • #5
          Re: Kate Nash @Botanique 2010

          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Dank u. Heb het nog niet geprobeerd, maar vrees dat het mss. een beetje een donkere Z/W gaat worden.
          Volgens mij moet het wel lukken. Ik heb stiekum een poging gewaagd en volgens mij ziet dat er goed uit. Is dat eigenlijk geoorloofd om zoiets te doen uit eigen beweging ? Stelt men deze bemoeienis op prijs ? Of is het beter om dat via prive mail te doen ? Ik zie het als een soort hulp, aan de foto zelf zou ik inhoudelijk nooit wat durven veranderen. Ik ben tenslotte de maker niet ! Laat eens horen hoe je daar over denkt.
          If it doesn't kill you, it makes you stronger.

          Comment


          • #6
            Re: Kate Nash @Botanique 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
            Dank u. Heb het nog niet geprobeerd, maar vrees dat het mss. een beetje een donkere Z/W gaat worden.
            Kan ook mooi zijn

            Comment


            • #7
              Re: Kate Nash @Botanique 2010

              Ben nogal druk bezig, maar als je in mijn thread een post zet met een bewerking (als ik dat doe vermeld ik altijd iets als laat maar weten als hij weg moet, voor de MOD's ) dan is dat goed hoor. Spaart mij de moeite, kan ik ook iets van bijleren en zien hoe anderen een bepaald beeld interpreteren om te bewerken. MAg ej altijd doen bij mij. Je mag er zelfs ruis aan toevoegen als je wil. Of een twotone van maken, een zwart + 1 kleur,...
              Misschien doe ik het zelf wel eens als mijn 'hoofdpc' terug geherinstalleerd is (ben er van nul af net terug WIndows 7 op aan 't zetten, en ga dan schermcalibratie, CS, Bridge, Wacom,... allemaal nog moeten installeren).
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: Kate Nash @Botanique 2010

                Daar gaat ie dan. Als de foto verwijderd moet worden zal ik dat doen. Dit is een zwart wit versie. Ik houd wel van een stevig contrast, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden. Misschien moeten we het zo afspreken dat ik na een paar dagen de foto zowiezo weghaal.

                If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                Comment


                • #9
                  Re: Kate Nash @Botanique 2010

                  Ik hou van net iets minder contrast tenzij er voldoende doortekening / detail in de schaduwen blijft. Klinkt misschien contradictorisch, maar het kan wel. Naar 't schijnt gaat dat met film vrij goed...
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kate Nash @Botanique 2010

                    Gelukkig heeft zo iedereen zijn / haar eigen smaak. Ik vind het wel een leuke en open manier van discussieren over foto's.

                    Het ging over het feit of deze foto in zwart wit ook te doen zou zijn. Ik dacht dat we het daar wel over eens zijn. Zal ik de foto weer weghalen ?
                    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kate Nash @Botanique 2010

                      Laat maar staan hoor. Anders leest dat zo lastig...
                      En hij is inderdaad ook te doen in zwartwit.
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kate Nash @Botanique 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                        Ben nogal druk bezig, maar als je in mijn thread een post zet met een bewerking (als ik dat doe vermeld ik altijd iets als laat maar weten als hij weg moet, voor de MOD's ) dan is dat goed hoor. Spaart mij de moeite, kan ik ook iets van bijleren en zien hoe anderen een bepaald beeld interpreteren om te bewerken. MAg ej altijd doen bij mij. Je mag er zelfs ruis aan toevoegen als je wil. Of een twotone van maken, een zwart + 1 kleur,...
                        Misschien doe ik het zelf wel eens als mijn 'hoofdpc' terug geherinstalleerd is (ben er van nul af net terug WIndows 7 op aan 't zetten, en ga dan schermcalibratie, CS, Bridge, Wacom,... allemaal nog moeten installeren).
                        Windows 7 staat er op, Catalyst, Spyder Pro, schermen gecalibreerd, Wacom, en ben nu aan CS bezig. Dan nog wat afstellen en de betere plugins er in stoppen en ik ben hopelijk weer voor - relatief - lange tijd gerust (9350e quadcore met HD3300 + HD3850, twee velociraptors in Raid 0, en 4GB Geil geheugen, alles passief gekoeld (Silverstone voeding,thermalright cpu, Asus gpu, 3,5" in 5,25 "HD's) en één grote Scythe silent fan). Dat alles zit in een pianozwarte Antec Sonata met een MX2 LCD display, 3 controleleds en enkele sensoren om de boel in de gaten te houden, titel en track van afgespeelde nummers weer te geven, te knipperen wanneer er mail binnen is,... DIe laatste moet ik ook nog terug installeren overigens.
                        Last edited by Yourt; 19 juni 2010, 20:50.
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kate Nash @Botanique 2010

                          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                          Windows 7 staat er op, Catalyst, Spyder Pro, schermen gecalibreerd, Wacom, en ben nu aan CS bezig. Dan nog wat afstellen en de betere plugins er in stoppen en ik ben hopelijk weer voor - relatief - lange tijd gerust (9350e quadcore met HD3300 + HD3850, twee velociraptors in Raid 0, en 4GB Geil geheugen, alles passief gekoeld (Silverstone voeding,thermalright cpu, Asus gpu, 3,5" in 5,25 "HD's) en één grote Scythe silent fan). Dat alles zit in een pianozwarte Antec Sonata met een MX2 LCD display, 3 controleleds en enkele sensoren om de boel in de gaten te houden, titel en track van afgespeelde nummers weer te geven, te knipperen wanneer er mail binnen is,... DIe laatste moet ik ook nog terug installeren overigens.
                          Lijkt mij mooi spul om je mee uit te leven !
                          If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                          Comment

                          Working...
                          X