Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Historia Mundi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Historia Mundi

    Vorig weekend streek Historia mundi neer aan het meer van Rotselaar. Een bepaalde plaats en periode wordt hier in zijn totaliteit uitgebeeld. Zowel kleding als gebruikte materialen zijn historisch correct. Dit evenement vindt slechts één maal per jaar in Belgie plaats.

    Het was gewoonweg prachtig, zeker wat het materiaal betreft. Zeer jammer was wel dat de acteurs met supermoderne fototoestellen en GSM's uitgerust waren (zie achtergrond laatste foto)






  • #2
    Re: Historia Mundi

    Ik vind je eerste wel geslaagd, die duitse soldaat in het midden die er alleen scherp opstaat en de andere die hem flankeren niet.
    Spijtig dat de zijkant van zijn gezicht er niet meer opstaat, vooral jammer van die half verscholen adelaar op zijn helm.
    De andere 2 foto´s spreken mij niet zo aan, de laatste is meer een gewoon snap-shot kliekje dat door die gsm helemaal is verprutst: weggooien zou ik hem.
    BD0723BE

    Comment


    • #3
      Re: Historia Mundi

      Foto 1
      Geweldige plaat, hier hou ik wel van, mooie DOF

      Ik durf bijna te zeggen "een voor in het HOF"

      Die 3e, daar is die telefoon gewoon weg te sjoppen, niet weggooien dus.

      Gr Kees
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Re: Historia Mundi

        knappe foto's:

        Comment


        • #5
          Re: Historia Mundi

          Mooie foto's, maar je hebt zwaar overdreven met USM...
          How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

          Portfolio Website

          Comment

          Working...
          X