Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gabriel Rios

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gabriel Rios

    Gisteren naar het concert van Gabriel Rios geweest samen met mijn 350D.
    Ik zat niet echt schitterend en ook het licht was iets te zwak voor mijn 70-200 F4 L USM.
    Wat vinden jullie van deze:







    Kijk ook eens naar deze want ik wist niet goed welke 3 ik moest selecteren:

    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Canon EOS 20D | Canon EF 70-200mm F4 L USM | Canon EF 28mm F2.8 | Speedlite 580EX | Velbon Sherpa 600n statief
    www.nikolassterck.be

  • #2
    Re: Gabriel Rios

    Je tweede foto is een ietsiepietsie te groot. Om geen onnodige discussies te krijgen, zou ik je toch willen vragen om die foto aan te passen tot max. 200KB.

    In het discussieforum is het eigenlijk de bedoeling dat er maar 1 foto gepost wordt. Indien de discussie een vergelijkende foto nodig heeft, dan kan een tweede of een derde ook, indien ze hetzelfde hoofdonderwerp hebben. Nu is bij jouw foto's Gabriel Rios het hoofdonderwerp, maar we moeten toch G.R. niet bespreken, wel de foto. Maak je keuze!

    Comment


    • #3
      Re: Gabriel Rios

      hi,
      de eerste vind ik weinig zeggend, dit is gewoon een poster met spots ervoor.
      de tweede is niet slecht, maar misschien had je die GR beter meer links op de foto gehad, nu heb je daar nog een stukje versterker,die het beeld naar mijn gevoel een beetje stoort, en GR kijkt uit de foto. of de foto vertikaal nemen is ook een mogelijkheid, want nu heb je veel naast het hoofdonderwerp, maar zelf past hij maar net met zijn hoofd binnen de foto.
      de derde vind ik wel iets hebben, ik weet niet of je daar gemakkelijk kon rondlopen, of dat de fotos vanop een zitplaats zijn gemaakt, maar mss had het effect mooier geweest als die spot meer achter die versterker had verstopt geweest, het feit dat de foto niet heel scherp is vind ik niet zo erg.

      grtz
      DJ
      --------------------------------------------------
      nikon D70 - 28/75mm 2.8 - 70/200 mm 2.8 - 90 mm macro 2.8

      Comment


      • #4
        Re: Gabriel Rios

        Oorspronkelijk geplaatst door lut
        Je tweede foto is een ietsiepietsie te groot. Om geen onnodige discussies te krijgen, zou ik je toch willen vragen om die foto aan te passen tot max. 200KB.

        In het discussieforum is het eigenlijk de bedoeling dat er maar 1 foto gepost wordt. Indien de discussie een vergelijkende foto nodig heeft, dan kan een tweede of een derde ook, indien ze hetzelfde hoofdonderwerp hebben. Nu is bij jouw foto's Gabriel Rios het hoofdonderwerp, maar we moeten toch G.R. niet bespreken, wel de foto. Maak je keuze!
        Aan de moderator:
        Ik heb de 2e foto verkleind. Indien ik had geweten dat ik hier eigenlijk maar 1 foto had mogen toevoegen had ik de foto's gepost in het "evenemeten" forum. Kan u dit onderwerp dan hierheen verplaatsen?
        Canon EOS 20D | Canon EF 70-200mm F4 L USM | Canon EF 28mm F2.8 | Speedlite 580EX | Velbon Sherpa 600n statief
        www.nikolassterck.be

        Comment

        Working...
        X