Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blues Peer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blues Peer

    Enkele van mijn foto's.

    1 Gitarist van Erja Lyytinen


    2 Drummer van Watermelon Slim & The Workers


    3 Dana Fuchs ( wat een wild thing )
    mijn site: http://ladyblue.myphotoalbum.com/albums.php

  • #2
    Re: Blues Peer

    Hier se daar se, ons Inge
    Ik ga voor de eerste hoor. Die kerel had expressie in zijn face. Heb er ook enkele van.
    Die drummer met zijn pokerface was ook lachen.
    De derde vind ik wat onscherp maar soit...
    Tot de volgende keer.

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Blues Peer

      de eerste komt er het beste uit wat mij betreft, zowel qua compo als gevangen expressie! De tweede vind ik iets minder wegens de kleine scherptediepte, ofwel minder drum in beeld ofwel de drum ook scherp indien mogelijk, zo had ik die liever gezien. De derde vind ik de minst geslaagde van de drie, iets moeilijker om uit te leggen, ik vermoed dat het haar nogal bewoog tijdens deze foto waardoor (ook al zijn de ogen correct scherp) de foto een nogal onscherpe (bewegingsonscherpte, onderwerp dus) indruk krijgt.

      dus voor mij nr 1

      Comment


      • #4
        Re: Blues Peer

        Voor mij ook overduidelijk nr 1
        Expressie, kleur, compo...

        3de vind ik eerlijk gezegd niet goed Ook al was die scherp geweest, dan zou ik nog iets missen: misschien omwille van te veel haar, weinig gezicht, ook omdat ze de micro nogal dicht tegen het gezicht drukt,... Het is vooral een gevoel.

        mvg
        Caroline
        www.myspace.com/photocaroline

        Comment


        • #5
          Re: Blues Peer

          Eerste : veel passie en dat moet bij blues uiteraard nog meer dan bij andere muziek.
          Tweede : betwijfel of die man nog leeft eigenlijk. Ik zou die niet gepost hebben. Het geeft blues een slechte naam.
          Derde : vind ik dan wel heel goed. Als het kenmerk van die dame is dat ze veel haar heeft, dan mag dat ook naar voor komen in foto's. En al dat haar geeft dan nog een beetje etherische sfeer zodat de onscherpte mij niet stoort. Nogal een uitleg hé !
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

          Comment


          • #6
            Re: Blues Peer

            Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
            Eerste : veel passie en dat moet bij blues uiteraard nog meer dan bij andere muziek.
            Tweede : betwijfel of die man nog leeft eigenlijk. Ik zou die niet gepost hebben. Het geeft blues een slechte naam.
            Derde : vind ik dan wel heel goed. Als het kenmerk van die dame is dat ze veel haar heeft, dan mag dat ook naar voor komen in foto's. En al dat haar geeft dan nog een beetje etherische sfeer zodat de onscherpte mij niet stoort. Nogal een uitleg hé !

            alvast bedankt allemaal voor deze reacties.

            wat foto 2 betreft PLATO, ook in de blues zijn er veel artiesten die op sterven na dood het podium betreden. Soit, deze drummer is belange nog niet dood maar wie de band kent zal deze foto zeker weten te apprecieren.

            foto 3: deze dame was een wervelwind op het podium en haar haar ging dus ook constant heen en weer en dat wilde ik dan ook weergeven in de foto. Voor mij is de foto alleszins geslaagd en wat anderen onscherp vinden noem ik beweging in de foto leggen.

            Groeten,
            Lady Blue
            mijn site: http://ladyblue.myphotoalbum.com/albums.php

            Comment


            • #7
              Re: Blues Peer

              Ik weet wel dat in de blues ouwe knakkers nog steeds de plak zwaaien. Ik heb zelf in de jaren 80 een bluesprogramma gepresenteerd op een vrije radio in het Brugse.
              Die drummer laat bij mij een indruk na van ongeïntresseerdheid, en dat stoort mij nog het meest. Voor het overige zijn je foto's heel goed hoor. Ik dacht dat dit wel duidelijk was uit mijn commentaar.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

              Comment

              Working...
              X