Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arno (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Arno (1)

    Helaas is Arno er niet meer. Deze foto is een eerbetoon aan hem.
    Arno startte zijn muzikale loopbaan bij Freckleface en dan bij Tjens Couter waar de muziek blues klonk. Ze brachten 2 albums uit maar het succes was groter live dan op elpee. In 1980 veranderde de naam en werd het TC Matic, niet alle leden van Tjens Couter volgden. In 1981 bracht TC Matic hun 1e album uit vernoemd naar de groep. De muziekstijl was volledig anders met invloeden van new wave, Funk, blues, hardrock en avant-garde. Personeelswissels waren er ook al geweest en daardoor kwam Jean-Marie Aerts de band vervoegen en ook de muziekstijl mede bepalen.




    Ik begrijp niet hoe het komt dat deze foto zo klein wordt weergegeven? Ik heb al meerdere foto's met dezelfde resolutie gepost en die verschenen veel groter. Opgelost dankzij Peter (blauwzwart).

    Met vriendelijke groeten vanwege Johan
    Last edited by Johan Verbiest; 7 mei 2022, 13:51. Reden: Grotere foto

  • #2
    Re: Arno (1)

    Knap beeld
    Maar denk niet dat het aan BD ligt dat deze zo klein is.
    Als je met muis rechtsklikt kan je URL kopieren - en als je die URL in browser plakt geeft dat ook een klein beeld
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Arno (1)

      Klein maar toch heel mooi eerbetoon !
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: Arno (1)

        Dank u voor je reactie Peter. Ik upload mijn foto's via Flickr en misschien is er daar iets niet in de haak. Ik heb daarjuist enkele tests gedaan, nieuwe discussies aangemaakt maar niet online gezet, met oudere foto's die hier al staan en die verschijnen nu ook kleiner dan vroeger. Via welke site plaatsen jullie je foto's?

        Aan Peter en Philip bedankt voor de complimenten.

        Groetjes Johan

        Comment


        • #5
          Re: Arno (1)

          Ik weet dat vanaf 1 mei er nieuwe condities gelden voor Flickr en dat ze pushen voor de betalende PRO abonnementen. Geen idee of dit er iets mee te maken heeft.
          Ik gebruik Smugmug omdat ik dan gemakkelijk foto's kan doorsturen naar familie en vrienden. Dat is van de dezelfde eigenaren als Flickr en ook tegen betaling. Voor het doorsturen gebruikte ik vroeger een gratis Nikon Image Space account - heb een account van 40GB van toen ze nog vrijgevig waren, maar van daaruit slaag ik er niet in om hier te posten
          Last edited by philitalia; 6 mei 2022, 11:09.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Arno (1)

            Ik gebruik nog Flickr en bij mij werkt het nog.
            Als je de BCC code kopieert dan moet je aangeven hoe groot je de foto wil -- in ftie van de gekozen grootte wordt de link aangepast
            Je vind uitleg daarover op het testforum --> klik
            succes ermee ;-)
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Arno (1)

              Dank u Peter voor de link en de tijd die je eraan besteedde om een oplossing te zoeken.

              Ik linkte mijn foto's op een andere wijze via Flickr. Via You, Camera Roll en dan dubbelklikken in de linkerbovenhelft van de gekozen foto. De foto verschijnt op een zwart scherm en dan klik je met de rechtermuisknop op de foto en kies je Adres van afbeelding kopiëren. Lukte mij altijd tot nu zonder problemen en met de resolutie die je zag bij Flickr. Ook nu heb ik de resolutie niet aangepast. Mijn origineel met de ware grootte heb ik op enkele harde schijven en plaats ik nooit in de cloud.

              Ook een dank je wel aan Philip om te willen helpen maar beide programma's ken ik niet en een computernerd ben ik ook al niet.

              Groetjes Johan
              Last edited by Johan Verbiest; 7 mei 2022, 13:52.

              Comment


              • #8
                Re: Arno (1)

                Proficiat met je HOF !
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Arno (1)

                  Proficiat met je HOF
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Arno (1)

                    Proficiat met je HoF-plaat(s)!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #11
                      Re: Arno (1)

                      Bedankt aan allen voor jullie wensen.

                      Groetjes Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Arno (1)

                        Proficiat met je HOF !
                        Groeten Andre

                        Comment


                        • #13
                          Re: Arno (1)

                          Hey juppekes.

                          Proficiat met je plaatsje in de HOF.
                          Bootjes

                          Comment

                          Working...
                          X