Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

achterkant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • achterkant

    Ik besef nu dat een goeie foto veel afhangt van de plaats waar je zelf staat, in dit geval dus de achterkant van het podium






  • #2
    Re: achterkant

    ja amai, de volgende keer zal er veel volk staan aan den achterkant van 't podium ....

    Comment


    • #3
      Re: achterkant

      mooi scherp, lijkt mij een goed lenske.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: achterkant

        @ DanyDc: bij Tien Om Te Zien staat er altijd veel volk aan de 'zij/achterkant' maar dat zijn dan kindjes van de ouders die aan de voorkant staan En voor mij is dat héél handig want ik ben zelf niet van de grootste maar heb toch geen hoofden in de weg

        @ bouk: Ik weet niet of Anne De Baetzelier zo blij zal zijn met mijn "scherpe lens" , maar ik vind het in ieder geval een dame met een enorme uitstraling!

        Comment


        • #5
          Re: achterkant

          1 en 3 herken ik..... Maar wie is da masken op nr 2 ?


          Ons anne, ze begint oud te worden .....
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Re: achterkant

            Was nog aan't twijfelen of het nodig zou zijn om de namen er bij te zetten

            1. Belle Perez
            2. Natalia
            3. Anne De Baetzelier

            Comment


            • #7
              Re: achterkant

              Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
              @ bouk: Ik weet niet of Anne De Baetzelier zo blij zal zijn met mijn "scherpe lens"
              En de lieve dame op foto 2 wel misschien? Zo'n gele tanden ... vergeleken met deze ...

              Anne niet bijgewerkt? Ziet er mij een beetje "TE" uit ...

              Persoonlijk vind ik de foto's wel redelijk goed genomen maar de kleuren niet echt wat het moet zijn ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: achterkant

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                En de lieve dame op foto 2 wel misschien? Zo'n gele tanden ... vergeleken met deze ...
                Persoonlijk vind ik de foto's wel redelijk goed genomen maar de kleuren niet echt wat het moet zijn ...
                Ik heb tegenwoordig het probleem met PhotoShop (CS2) dat de witbalans er goed uit ziet tot ik die foto opsla en bekijk in een ander programma of browser bekijk


                Anne niet bijgewerkt? Ziet er mij een beetje "TE" uit ...
                Nee hoor, foto is gewoon verkleind en usm-sharpening ... that's it ... helaas voor haar is dat L-glas echt wel scherp en ik stond tamelijk dichtbij

                Comment


                • #9
                  Re: achterkant

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                  Ik heb tegenwoordig het probleem met PhotoShop (CS2) dat de witbalans er goed uit ziet tot ik die foto opsla en bekijk in een ander programma of browser bekijk
                  eerste en vooral schitterende foto's
                  wat betreft uw bovenstaande opmerking al eens gekeken naar uw colorspace op de camera en of in CS ? anders snel wat blauw toevoegen
                  Last edited by Guest9; 19 augustus 2005, 15:57.

                  Comment


                  • #10
                    Re: achterkant

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                    Ik heb tegenwoordig het probleem met PhotoShop (CS2) dat de witbalans er goed uit ziet tot ik die foto opsla en bekijk in een ander programma of browser bekijk
                    Precies toch ... ambetant ... Misschien eens de kleurprofielen van "colormanagement" voor uw scherm eruit zwieren ... heb ik ook voor gehad en was daarmee opgelost ...

                    Nee hoor, foto is gewoon verkleind en usm-sharpening ... that's it ... helaas voor haar is dat L-glas echt wel scherp en ik stond tamelijk dichtbij
                    Misschien iets minder USM toepassen bij vrouwen met rimpeltjes ...
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: achterkant

                      Mooi reeksje maar de foto van Anne is niet echt flatterend.
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: achterkant

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                        En de lieve dame op foto 2 wel misschien? Zo'n gele tanden ...
                        Zou dit ook niet te maken hebben met het uur dat de foto gemaakt is?
                        Een ondergaande zon geeft meestal deze kleuren.

                        hesy.be
                        BD0319BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: achterkant

                          Ik vrees voor een deel van wel, heb even met de witbalans gespeeld, maar ook al is de foto in raw genomen, ik krijg het niet veel beter

                          Als er liefhebbers zijn zet ik even de raw-versie online ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: achterkant

                            Mooie serie,
                            en zo dicht kunnen geraken met tog nog niet al te grote lens


                            PS. voor nr.2 buite de gele tanden vind ik dat het iets te dicht is je moet al goed zien wie het is.
                            D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

                            Comment


                            • #15
                              Re: achterkant

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                              Ik vrees voor een deel van wel, heb even met de witbalans gespeeld, maar ook al is de foto in raw genomen, ik krijg het niet veel beter

                              Als er liefhebbers zijn zet ik even de raw-versie online ...
                              Neem mijn vorige bemerking niet verkeerd hé ... was maar een persoonlijk idée ... ik zou het niet beter kunnen zelle
                              Het licht heeft er vermoedelijk ook wat mee te maken maar Natalia kennende met haar witte tanden viel het wel op ...

                              Kon die haar mond niet even dicht houden
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X