Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zooitje ongeregeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zooitje ongeregeld

    Vandaag een opdrachtje gehad waarbij 6 kinderen op de foto moesten voor oma.
    Het moesten spontane foto's worden. Geen idee hoe je 6 kinderen van 0 tot 7 geposeerd op de foto wilt krijgen, dus dat was niet zo lastig.
    Dikke pret en veel lawaai, maar niemand die op het papier bleef zitten...behalve Tessel dan, die had alleen oog voor haar pasgeboren nichtje (2 weken oud).
    Wat een chaos

    Hier een fotootje die ik niet heb doorgestuurd naar ze, maar wel een grappig moment vond.


  • #2
    Re: Zooitje ongeregeld

    [Mod RF] deze foto geldt dus voor vandaag maandag.

    Grtz, RF
    Last edited by Red Falcon; 1 februari 2010, 00:19.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Zooitje ongeregeld

      En waarom zou je deze dan niet doorsturen?? Hier kun je een heel verhaal bij verzinnen, echt geweldig. Ik had er gisteren elf in een veel te kleine studio waarvan 6 van deze kleintjes.... Dan ben je toch blij als je er een stel van deze bij hebt zitten?
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Zooitje ongeregeld

        ik vind dit een heel mooi beeld.
        ze staan allemaal op de juiste plaats.

        Comment


        • #5
          Re: Zooitje ongeregeld

          de gezichtsuitdrukkingen vind ik leuk, eentje volledig geconcentreerd, eentje verveeld, en drie nieuwsgierig naar kweet niet wat, en eentje wist van niks natuurlijk
          ze staan er alle zes leuk op

          groetjes
          hilde
          groetjes
          hilde

          Comment


          • #6
            Re: Zooitje ongeregeld

            Zes kindjes, zes verschillende uitdrukkingen. Hier is zeker niet geroepen "allemaal lachen naar het vogeltje"
            Waarom zou je die niet doorsturen. Juist door de verschillende emotie's maakt dit deze foto net iets anders dan de traditionele kinderfoto's.
            Ook het feit dat de foto niet frontaal is genomen vind ik
            Dat deze compo's commercieel bruikbaar zijn heb ik mijn twijfels over door het ingebakken traditioneel denken van de mensen.
            Dat er toch liefhebbers zullen zijn daar ben ik zeker van.
            Het is eens de moeite om dit uit te testen dat zulke foto's ook bij de mensen aanslaan.
            Bij mij althans wel.
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Zooitje ongeregeld

              Innemend mooi. Een pareltje!
              "Just do it !"

              http://jr52.be/index.html

              Comment


              • #8
                Re: Zooitje ongeregeld

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                En waarom zou je deze dan niet doorsturen?? Hier kun je een heel verhaal bij verzinnen, echt geweldig. Ik had er gisteren elf in een veel te kleine studio waarvan 6 van deze kleintjes.... Dan ben je toch blij als je er een stel van deze bij hebt zitten?
                Henk
                Ik heb hem niet doorgestuurd, omdat de foto op canvas afgedrukt moet worden en ik dus behoorlijk wat ruimte nodig heb om de kids heen. Gelukkig heb ik meer dan genoeg geslaagde foto's...zweet zweet

                De kinderen keken overigens naar Beer, een van onze katers, die een speelgoed muis systematisch aan het mollen was

                Comment


                • #9
                  Re: Zooitje ongeregeld

                  Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Gelukkig heb ik meer dan genoeg geslaagde foto's...zweet zweet
                  En wanneer krijgen wij die te zien?
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zooitje ongeregeld

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    De kinderen keken overigens naar Beer, een van onze katers, die een speelgoed muis systematisch aan het mollen was
                    Het meisje in roze vond dat precies wel dramatisch, terwijl kapoen helemaal rechts er precies heel veel plezier in had
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zooitje ongeregeld

                      Off topic: Mijn website is bijna af (ik ben wat veeleisend geloof ik, mijn man word er gek van) Wel prettig hoor, want dan upload ik de foto's daarnaar toe en kunnen mensen vanaf de website foto's bestellen (onder eigen nummer dan vanwege privacy). Ik geef een brul als de site online is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zooitje ongeregeld

                        Chaos zeg je? Maar wel een heel leuke chaos.
                        Ik vind dit een verduiveld heel knappe foto en dat zal de oma en veel BD-ers ook vinden.
                        Prachtig, heel prachtig werk.

                        PS: Brul maar op tijd, ben namelijk nieuwsgierig.


                        Grtz, RF
                        Last edited by Red Falcon; 1 februari 2010, 09:05.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zooitje ongeregeld

                          Dit is gewoonweg een fantastische foto. Ik heb zelden zo'n tof groepsportret van kinderen gezien. Als dit niet in de HOF komt dan geef ik het op.
                          Beauty need only be a whisper
                          Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zooitje ongeregeld

                            Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            Ik heb hem niet doorgestuurd, omdat de foto op canvas afgedrukt moet worden en ik dus behoorlijk wat ruimte nodig heb om de kids heen. Gelukkig heb ik meer dan genoeg geslaagde foto's...zweet zweet

                            De kinderen keken overigens naar Beer, een van onze katers, die een speelgoed muis systematisch aan het mollen was
                            We willen de rest ook zien, dat is duidelijk.

                            Overigens zie ik toch nog een magentazweempje in de foto. Ik denk dat je twee verschillende lichtsoorten hebt gebruikt. Klik je met de pipet linksboven, dan verandert er niets. Maar klik je op de grond tussen de beer en het rechter kind, dan krijg je toch frissere kleuren....
                            Tis maar een miniem verschil, maar jij gaat voor beter-best toch?

                            Henk
                            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                            (BD1383NL)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zooitje ongeregeld

                              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

                              De kinderen keken overigens naar Beer, een van onze katers, die een speelgoed muis systematisch aan het mollen was
                              vroeg me inderdaad af waar de kids naar keken bedankt voor de info.
                              alleen had die met de kleine, ook wel naar het gezichtje van de kleine mogen kijken, geeft een net wat meer vertederend effect.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X