Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zooitje ongeregeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zooitje ongeregeld

    Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
    We willen de rest ook zien, dat is duidelijk.

    Overigens zie ik toch nog een magentazweempje in de foto. Ik denk dat je twee verschillende lichtsoorten hebt gebruikt. Klik je met de pipet linksboven, dan verandert er niets. Maar klik je op de grond tussen de beer en het rechter kind, dan krijg je toch frissere kleuren....
    Tis maar een miniem verschil, maar jij gaat voor beter-best toch?

    Henk
    Hmmm....nee. Ik heb "jouw" 2 lampen gebruikt Ehm...er is altijd wel wat daglicht wat naar binnen valt, al doe ik de gordijnen dicht. Misschien is dat de oorzaak? Welk pipetje van de zovelen bedoel je dan Het wordt echt tijd voor een PS cursus vrees ik. Tx

    @Bouk: Da's een waarheid als een koe....maar ik beloof geen beterschap wat dit betreft Je mag al blij zijn als ze er allemaal fatsoenlijk op staan.

    Comment


    • #17
      Re: Zooitje ongeregeld

      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Je mag al blij zijn als ze er allemaal fatsoenlijk op staan.
      of allemaal naar die kleine laten kijken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Zooitje ongeregeld

        Ik vind het ook een geweldige opname Monica. Niet zoals een standaard en toch kan ik hem smaken. Een andere tip: iets verder (half metertje) van de achtergrond laten plaatsnemen. Maar ja, ik denk dat kids niet zo zullen stilzitten he. Oja, je kater kan met de eer lopen he
        Je bent al goed op dreef, nu nog je materiaal updaten en je bent vlug gesetteld.

        Groeten Nies

        Comment


        • #19
          Re: Zooitje ongeregeld

          Dat je zelf al aangaf niet 100% tevreden te zijn over de technische kant (te krap in het kader voor op canvas - zie ook voetje van kindje rechts en die lijkt me wat bewegings?onscherp) kan ik inkomen.
          Maar dit is wél een prachtig beeld!
          Heel benieuwd hoe de "geslaagde" er dan wel uitzien.
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment


          • #20
            Re: Zooitje ongeregeld

            Dit vind ik een betere foto dan de andere ongeregeld zooitje....de uitdrukingen zijn geweldig!
            maar over 1 ding breekt wel een beetje mijn klomp hoor.
            Niks wordt er gezegd over de scherpte...of ben ik nu blind?
            Ik zie deze foto op verschillende punten niet scherp.
            Er wordt zelfs gesproken over HOF...ik gun het je van harte hoor monica begrijp me niet verkeerd, maar technisch qua scherpte zit hij toch niet 100 % goed?
            Sorry als ik ernaast zit hoor, dan zal ik een nieuwe bril gaan kopen.
            Ben ook benieuwd naar de rest van je foto's

            Comment


            • #21
              Re: Zooitje ongeregeld

              Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
              qua scherpte zit hij toch niet 100 % goed?
              Sorry als ik ernaast zit hoor, dan zal ik een nieuwe bril gaan kopen.
              Ach, ik durfde het niet te zeggen omdat ik met een slecht scherm keek en dacht dat het daaraan lag. Ik zie vooral het voorste meisje/jongetje niet helemaal scherp. Jij, Moon?
              Als ik even uitreken dan heb je een scherptediepte van 1 meter als je op 3 meter afstand stond, wat net te krap is als ik zie hoe breed de kindjes staan.
              Is dit zinnig wat ik zeg?
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #22
                Re: Zooitje ongeregeld

                Voor kinderen die lopen, opstaan en druk zijn....vind ik de foto's scherp genoeg. Ik zie iig geen vervelende onscherpte. Misschien toch een brilletje kopen?

                Moontje: laat 6 kinderen van 0 tot 7 in je kamer los en probeer eens een foto te schieten waar alle kindjes 100% scherp zijn. Ik daag je uit (serieus!)

                Sja...ik vond het lief dat diegene hem graag in de HOF had gezien en zie daarom niet in waarom je dat als punt moet aanhalen. Ik heb er al 3 in het HOF dit jaar en dat is onwijs tof, maar niet de reden waarom ik fotografeer

                Comment


                • #23
                  Re: Zooitje ongeregeld

                  Bomen jullie nog even door over de scherpte , ik gaat maffen.

                  Tjuus

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zooitje ongeregeld

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Bomen jullie nog even door over de scherpte , ik gaat maffen.

                    Tjuus
                    Slaapwel

                    Ach, wat het ook zei, ik blijf het een mooie foto vinden hoor, ook al is hij misschien niet 'retescherp' (of hoe zeggen die hollanders dat?)
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zooitje ongeregeld

                      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Voor kinderen die lopen, opstaan en druk zijn....vind ik de foto's scherp genoeg. Ik zie iig geen vervelende onscherpte. Misschien toch een brilletje kopen?

                      Moontje: laat 6 kinderen van 0 tot 7 in je kamer los en probeer eens een foto te schieten waar alle kindjes 100% scherp zijn. Ik daag je uit (serieus!)

                      Sja...ik vond het lief dat diegene hem graag in de HOF had gezien en zie daarom niet in waarom je dat als punt moet aanhalen. Ik heb er al 3 in het HOF dit jaar en dat is onwijs tof, maar niet de reden waarom ik fotografeer

                      Ik zeg niet dat hij niet in het hof mag...en ik vind het heel tof dat je er al 3 hebt dit jaar, allereerst proficiat hiermee...mijn eerste moet nog steeds komen, en weet dat je daarom niet fotografeerd, maar tegen mij wordt altijd gezegd als je in showcase plaatst moet je zware kritieken kunnen verwachten.
                      Ik probeer dan ook op dat vlak te beoordelen.
                      Ik zelf ben er ook van overtuigd dat het heel moeilijk is om 6 van die krieoelende koters op foto te krijgen.

                      Maar ik heb sterkere foto's van je gezien, dat mag ik toch hopelijk wel zeggen?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zooitje ongeregeld

                        Sure...geen probleem. Daar vraag ik ook om.

                        Alleen kritieken als: verschilende kleurtjes stoeltjes en onnatuurlijk haar....sja ik kan daar niet zoveel mee.
                        Dat mag ik toch ook zeggen?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zooitje ongeregeld

                          Ik zit de foto nu eens op mijn andere comp. te bekijken, en hier is hij wel iets scherper, maar nog niet 100 %.....maar zoals ik al eerder schreef met 6 bwegende aapjes zal het niet meevallen.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zooitje ongeregeld

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                            Ach, ik durfde het niet te zeggen omdat ik met een slecht scherm keek en dacht dat het daaraan lag. Ik zie vooral het voorste meisje/jongetje niet helemaal scherp. Jij, Moon?
                            Als ik even uitreken dan heb je een scherptediepte van 1 meter als je op 3 meter afstand stond, wat net te krap is als ik zie hoe breed de kindjes staan.
                            Is dit zinnig wat ik zeg?
                            helemaal 100 % is hij inderdaad niet, maar tja 6 van die aapjes zitten natuurlijk ook niet stil

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zooitje ongeregeld

                              toppie

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zooitje ongeregeld

                                Oorspronkelijk geplaatst door monica Bekijk bericht
                                sure...geen probleem. Daar vraag ik ook om.

                                Alleen kritieken als: Verschilende kleurtjes stoeltjes en onnatuurlijk haar....sja ik kan daar niet zoveel mee.
                                Dat mag ik toch ook zeggen?
                                nee...!!!

                                Comment

                                Working...
                                X