Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnebaden (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Zonnebaden (18+)

    Goh, Ik ben deze foto nu al een paar keer aan het bekijken. En ik weet het niet zo goed.

    Langs de ene kant denk ik, "Ik wou dat ik ook zulke knappe foto's kon trekken / bewerken." Want MI, "gewaagd" of niet, het is een mooie foto en fijne bewerking.

    Langs de andere kant... Het onderwerp, da's ieder zijn eigen mening. Het is niet mijn ding. Ik heb er niets op tegen om een beetje of veel naakt te zien. Als de dame op de foto het ok vindt, waarom dan niet.
    Maar zelf zou ik de foto niet maken, of er eentje plaatsen bij mijn favorieten. Ik vind een foto met een beetje bedekt veel interessanter en uitdagender, meer tot de verbeelding spreken,...
    Iets wat ik dan weer supermooi vind, vinden anderen dan weer vreemd waarschijnlijk.
    Het enige wat mij een beetje minder aanspreekt aan de foto zijn de borsten van de dame in kwestie. Ik vind ze niet zo mooi overkomen op de manier waarop ze ingebonden zijn.

    Of zo'n foto op een publiek forum hoort. Bof, moet de beheerder van het forum zich maar over uitspreken vind ik persoonlijk. De titel zegt duidelijk 18+, als zulke foto's je storen, open het postje dan niet
    Misschien een extra forumonderdeel "hot subjects" inlassen

    Over de verwijzing van het al dan niet zelf maken van de foto door de TS... Onschuldig tot de schuld bewezen is.
    Last edited by Sannepoes; 10 oktober 2008, 20:43. Reden: spelling

    Comment


    • #32
      Re: Zonnebaden (18+)

      Sta mij toe even te reageren...
      Deze beschuldiging pik ik niet, Misty! Wie A zegt moet B zeggen, maar dat zal ik dan alvast zelf even doen. Je leest waarschijnlijk al eens Steel Moon BDSM magazine veronderstel ik? Welja, in dat geval is het mijn foto die daar instond (ik geloof Steel Moon nr 17). En als je hem nog ergens anders gezien hebt, zeg me dan even waar, want dan kan ik misschien een klacht indienen tegen die eventuele andere copyright-schender! Trouwens, de originele -zoals sommigen al opmerkten- staat ook online. Haal gewoon het te tekst "_censored" weg van de link van de foto en je kan hem bekijken.

      Qua manier van censureren is idd blurren misschien niet de gelukkigste manier, maarja, zo posten was erover geweest voor dit forum. Had misschien een zwart vierkantje moeten doen in de plaats.

      Patrick.


      Oorspronkelijk geplaatst door misty Bekijk bericht
      Ik vind het spijtig dat ge dergelijke zaken wil posten,

      DEZE FOTO HEB JE NIET EENS ZELF GETROKKEN

      of moet ik de originele even posten waar niet aan geprutst is

      het is niet de bedoeling om ingescande foto's uit een of ander boekje te posten.

      blijf weg met deze rommel of verhuis naar andere site's
      Last edited by kstyle; 10 oktober 2008, 20:47. Reden: toevoeging steel moon nummer

      Comment


      • #33
        Re: Zonnebaden (18+)

        Gelukkig maar

        Origineel 10 x zo mooi
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #34
          Re: Zonnebaden (18+)

          blijkbaar zijn er mensen die dit niet geloven
          dat dit een gescande foto is,
          zoals gevraagd => blijf dit volgen en u zult het bewijs krijgen.
          tot morgen want dit erotisch boekje moet ik even opzoeken
          dus niet schrikken van het resultaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Comment


          • #35
            Re: Zonnebaden (18+)

            Wat maakt het nou uit dat het een gescande foto is (als) ? Als TS de foto gemaakt heeft , mag het ook een fotokopie zijn.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #36
              Re: Zonnebaden (18+)

              Hoe erg ik ook mijn best doe om de originele te vinden
              zonder ' _censored', ik vind hem niet....?
              BD0680BE Flickr
              α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

              Comment


              • #37
                Re: Zonnebaden (18+)

                kijk hier dan eens



                blijf dit ook volgen
                treed MadMax bij
                als de TS de maker is
                speelt het geen rol of de foto al danniet ingescand is

                en als Misty dat boekje moet opzoeken
                daar heeft de TS reeds uitleg aan gegeven

                voor mij is het ook
                onschuldig tot de schuld onomstotelijk vaststaat

                Comment


                • #38
                  Re: Zonnebaden (18+)

                  Zou me niets verbazen als de foto zomaar is gepupliceert, zonder de rechten te respecteren.
                  Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Zonnebaden (18+)

                    Ik heb helemaal niets met BDSM, maar dat doet er ook niet toe... volg de discussie nou al een tijdje, misschien is het een ideetje om de originele, onbewerkte foto door TS te plaatsen, dan is het hele probleem zo de wereld uit...met full exif of zo?? Die moet toch ergens te achterhalen zijn...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Zonnebaden (18+)

                      in ieder geval is de originele plaat veeeel beter en denk dat die hier zeer zeker had gekund!
                      het is in ieder geval een knappe plaat en al zeker de bewerking vind ik goed!

                      Misty: je uit wel zware beschuldigingen aan adres van TS, stel dat je zijn foto idd gezien hebt in die uitgave denk ik dat je het toch iets subtieler had kunnen aanpakken dan het hier zo keihard op het forum te gooien...... niet zo netjes vind ik, je kon evengoed even pm sturen of even een mod aanspreken of zo maar iemand zo neerhalen waar je mogelijk nog verkeerd bent....niet doen , geef altijd TS de kans om een en ander uit te leggen!

                      zelfs als je kan aantonen dat de bewuste foto in dat magazine staat (wat reeds uitgelegd is door TS) is dat zeker geen bewijs en blijft TS onschuldig en denk ik dat je je verontschuldigingen aan zijn adres hier ook maar open op het forum moet doen!
                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #41
                        Re: Zonnebaden (18+)

                        een ding is in iedergeval zeker, TS heeft het weer voor elkaar de gemoederen in beweging te krijgen hier op BD en das op zich toch wel weer knap hoor.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #42
                          Re: Zonnebaden (18+)

                          Ik denk dat de foto in Antwerpen gemaakt is, locatie komt mij bekend voor, en dat de de foto wel van TS is wel heel waarschijnlijk
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #43
                            Re: Zonnebaden (18+)

                            Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                            Ik denk dat de foto in Antwerpen gemaakt is, locatie komt mij bekend voor, en dat de de foto wel van TS is wel heel waarschijnlijk
                            heel sterke argumenten.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #44
                              Re: Zonnebaden (18+)

                              Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                              Ik denk dat de foto in Antwerpen gemaakt is, locatie komt mij bekend voor, en dat de de foto wel van TS is wel heel waarschijnlijk
                              heu....waar dan precies?? lijkt me wel een toffe locatie om ook eens naartoe te trekken met mijn kodakske....
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • #45
                                Re: Zonnebaden (18+)

                                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                                heu....waar dan precies?? lijkt me wel een toffe locatie om ook eens naartoe te trekken met mijn kodakske....
                                denk niet dat het model er nog ligt hoor!!
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X