Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

    Het gaat over de oorbellen uiteraard

    Graag uw mening a.u.b.

    Panasonic DMC FZ10
    sluiterstijd 1/100 sec.
    f/5,7
    ISO 100


  • #2
    Re: Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

    wonderlijk belicht, een ander zal het uitgebeten noemen. Vind het hier wel passen overigens.
    http://www.fotohans.eu

    Comment


    • #3
      Re: Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

      ik vind het ook wel wat hebben. Leuk gedaan gr Djai
      http://www.djai.nl
      Konica Minolta Dynax 5D
      KM 35-70mm lens
      Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

      Comment


      • #4
        Re: Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

        Gezien de weinige reacties denk ik dat er bij de bezoekers vrees is om je wat negatiefs te zeggen.
        Laat ik het zo stellen dat op "algemene portret know-how" dit als een flop kan aanzien worden. Aan de andere kant bevat deze posting wel elementen en mogelijkheden om het uit te bouwen tot een creatief gedrocht (niet pejoratief bedoeld hoor). Maar dan moeten er zeker nog wat extra ingrepen op uitgevoerd worden. Photoshop is hier aangewezen om, als doos van Pandora, hiervan iets kunstzinnigs te maken.
        Mss aan BD-ers vragen om hierop hun creativiteit te botvieren (met je toestemming natuurlijk).
        Hoop dat ik je niet al te zeer ontmoedigd heb.

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

          wel apart, maar ik vind het gezicht toch iets te licht geworden.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

            Uitgebrande brol !

            Geen keeper voor mij !

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
              Gezien de weinige reacties denk ik dat er bij de bezoekers vrees is om je wat negatiefs te zeggen.
              Laat ik het zo stellen dat op "algemene portret know-how" dit als een flop kan aanzien worden. Aan de andere kant bevat deze posting wel elementen en mogelijkheden om het uit te bouwen tot een creatief gedrocht (niet pejoratief bedoeld hoor). Maar dan moeten er zeker nog wat extra ingrepen op uitgevoerd worden. Photoshop is hier aangewezen om, als doos van Pandora, hiervan iets kunstzinnigs te maken.
              Mss aan BD-ers vragen om hierop hun creativiteit te botvieren (met je toestemming natuurlijk).
              Hoop dat ik je niet al te zeer ontmoedigd heb.

              Henri
              Ik kan het hier mee eens zijn. Ik vind bewerkingen ook vaak prachtig om te zien mits je weet hoe het goed te doen. Ik mis de ervaring ook en zou wel eens wat meer willen leren.
              Op een ander forum hebben ze er speciaal een plek voor waar mensen hun fotos kunnen aanbieden om te laten bewerken op verzoek.
              Deze foto heeft zeker potentie, maar komt voor mij ook niet uit de verf nu. Dat geeft niet want als je nooit begint, zal het ook nooit iets worden ook. Dus een goede foto, maar mindere bewerking.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Ze kunnen niet groot genoeg zijn......

                Ik vind het geslaagd en iets hebben

                Comment

                Working...
                X