Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yasna fashion shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yasna fashion shoot








    More checkout http://foantje-photography.magix.net
    Last edited by Foantje; 3 november 2008, 18:45.
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: Yasna fashion shoot

    Als fashion dik gebuisd, tot m'n spijt. De styling hoort bij zo'n shoot crème de la crème te zijn, wat hier compleet de mist in gaat. Bij de eerste foto zie je zelfs amper iets van de kledij...

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: Yasna fashion shoot

      2e is heel onflatterende (lees te kleine) kledij. 3e staat model tegen de bovenkant van de foto geplakt. 1e had heel goed kunnen zijn mocht er iets meer model op gestaan hebben. Om die reden krijg je voor deze van mij 5/10
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

      Comment


      • #4
        Re: Yasna fashion shoot

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Als fashion dik gebuisd, tot m'n spijt. De styling hoort bij zo'n shoot crème de la crème te zijn, wat hier compleet de mist in gaat. Bij de eerste foto zie je zelfs amper iets van de kledij...

        Mvg,
        Frederic
        Hmm misschien heb ik het dan verkeerd benoemd. Ik heb dit fashion genoemd omdat ik een nieuwe weg wouw inslaan speelser en creatiever.
        Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

        Comment


        • #5
          Re: Yasna fashion shoot

          speelser/creatiever, zeker geslaagd dan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Yasna fashion shoot

            Het zijn leuke shots, maar kwalitatief iets onder de maat voor mijn gevoel. Eerste is erg flets en nogal roze, 2e is niet scherp en de 3e te krap in het kader aan de bovenkant.
            Speels wel ja. Maar fashion is een rotwoord. En verdomd moeilijk ook. Het is een erg ruim begrip want je hebt fashion voor de Otto maar ook voor de catwalk en highfashion. Elk heeft zijn/haar stijl en moet je kunnen. Ik word heel veel gevraagd voor fashion shoots maar begin er niet aan. Ik ben beautyfotograaf en pak wel eens wat fashion mee. Maar model moet in de tegenwoordige tijd wel zo bizar kunnen poseren wil het in de ogen van de toppers een beetje op fashion gaan lijken.

            Maar gewoon lekker verder schieten hoor. Freestylen is ook een tak van de sport

            (@defenderke: Ook een short is kleding en valt onder fashion )
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Yasna fashion shoot

              het meeste is weer gezegd en daar kan ik weinig aan toe voegen, 1 tip als je een model staand fotografeert zorg er dan voor dat je ietwat door de knieen gaat, camera een beetje op hoogte van haar middel, zo krijg je het minst vertekening (benen worden nu te kort tov lichaam), zeker met een groot (breed ) hoek, tenzij het je bedoeling is natuurlijk.
              Mijn beste Foto moek nog trekke.

              Comment

              Working...
              X