Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wij gebruiken 2 camera's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wij gebruiken 2 camera's


    dit plaatje heb ik gemaakt op de grote markt van brussel
    grt
    canon 350d/ canon 18-55/tamron af 28-75/f2.8/tamron af70-300 f/4-5.6 di macro

  • #2
    Re: wij gebruiken 2 camera's

    Eigen aan onze Japanse toeristen is het feit dat ze op zo kort mogelijke tijd zo véél mogelijke Europese steden wensen te bezoeken.
    Het merendeel wil dan steevast de klassiekers vastleggen, enkel en alléén om het thuisfront te bewijzen dat ze d'r geweest zijn
    Waarom kopen ze dan niet gewoon een postkaart
    Raar volkje
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: wij gebruiken 2 camera's

      Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
      Eigen aan onze Japanse toeristen is het feit dat ze op zo kort mogelijke tijd zo véél mogelijke Europese steden wensen te bezoeken.
      Het merendeel wil dan steevast de klassiekers vastleggen, enkel en alléén om het thuisfront te bewijzen dat ze d'r geweest zijn
      Waarom kopen ze dan niet gewoon een postkaart
      Raar volkje
      Vorige zaterdag liepen er in Sint-Truiden ook veel rond met een camera, maar ik heb daar niet veel Japanners gezien . (Ik had ook twee camera's bij .)
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: wij gebruiken 2 camera's

        Even door de knieën om het stadhuis er volledig op te krijgen.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: wij gebruiken 2 camera's

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Vorige zaterdag liepen er in Sint-Truiden ook veel rond met een camera, maar ik heb daar niet veel Japanners gezien . (Ik had ook twee camera's bij .)
          Hadden die geen jappanners aan hun nek hangen??
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: wij gebruiken 2 camera's

            Tjeempie, wat zij jullie dom... je begrijpt toch wel dat de ene camera geladen is met een geheugenkaartje voor kleur en de ander met een geheugenkaartje voor zwart/wit.

            On topic: dit staat niet in chit chat maar in showcase, dus neem ik aan dat het niet echt om de twee camera's gaat. Dan is de foto en de uitsnede niet echt geweldig te noemen...

            Groeten, Miriam

            Comment

            Working...
            X