Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(..weg) (schokkender dan naakt)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (..weg) (schokkender dan naakt)

    Tsja, overal kom ik bordjes tegen dat er niet gerookt mag worden. Een bord met verboden in je blote kont lopen zie ik nooit.
    Met de medewerking van Marvin




    Last edited by Porochelt; 24 januari 2007, 16:38.
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

  • #2
    Re: 18+ (schokkender dan naakt)

    Roken kan niet gezond zijn hé, kijk eens hoe grijs hij er van wordt...
    www.bigducksix.be

    Comment


    • #3
      Re: 18+ (schokkender dan naakt)

      Mooi gemaakt deze foto's

      Ja, 't is vreemd heel deze hetze tegen het roken. Maar ja, de voksgezondheid nietwaar.

      Toen ik onlangs de Brusselse McDonalds voorbijliep kwam volgende vraag bij me op. Wat is er nu het ongezondst? Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • #4
        Re: 18+ (schokkender dan naakt)

        Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
        Toen ik onlangs de Brusselse McDonalds voorbijliep kwam volgende vraag bij me op. Wat is er nu het ongezondst? Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?[/I][/SIZE]
        Ik veronderstel dat je wel weet dat dit een totaal rhetorische vraag is.

        Comment


        • #5
          Re: 18+ (schokkender dan naakt)

          Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
          Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?[/I][/SIZE]
          voor mij het tweede
          You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
          www.koendd.be

          FZ50

          Comment


          • #6
            Re: 18+ (schokkender dan naakt)

            mooi hoor, misschien de volgende....rokend naakt????
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: 18+ (schokkender dan naakt)

              Hup en weer zo'n "lok - titel", eens kijken hoeveel bezoekers t.o.v. reacties deze teweeg zal brengen

              Over de foto's:

              De 2de, alhoewel ik twijfel of de sigaret een meerwaarde is ....
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: 18+ (schokkender dan naakt)

                Soms verbergt zo'n lok-titel iets origineels.
                Nu vind ik em nogal flauw. Het meest schokkend zullen de reacties zijn alla roken vs. Mc Donalds food.

                Comment


                • #9
                  Re: 18+ (schokkender dan naakt)

                  Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?

                  Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
                  voor mij het tweede
                  vergis u niet maar de voedselcontrole in fastfood-ketens is velen malen strenger dan die in een doorsnee restaurant! ik weet dit uit een goede bron (inspecteur bij volksgezondheid die eetplaatsen controleert .. hehe)

                  zo moet uw lekker vettige double Mc quick chicken cheese turbobeef supreme XXXL burger zowiezo een bepaald percentage echt vlees bevatten!!! zoniet hebben ze een zaakske voor...

                  nu, ik ga zeker niet stellen dat die hamburgers o zo gezond zijn, maar wat is de dag van vandaag dan wel nog gezond eten??? opgespoten koebeesten? genetisch gemanipuleerde groenten? maar dan toch nog liever wat troep eten ipv een stokske papier en tabak dat 8 Bfr kost, in 3 minuten verdwijnt en je longen vervuild met teer! ma das mijn visie er maar over...

                  over de foto's: kon je de rook niet langzaam laten ontsnappen en de trage stroom beter vastleggen op foto? dat zou nog cooler geweest zijn..
                  VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
                  Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

                  Comment


                  • #10
                    Re: 18+ (schokkender dan naakt)

                    Het grote verschil met roken en in je blote kont lopen of fastfood eten is natuurlijk dat je met roken andere mensen lichamelijke schade *kunt* toebrengen. Evenals auto rijden overigens, maar ja, economisch belang gaat voor alles natuurlijk.

                    Wens Marvin sterkte van me.
                    Ik ben er klaar mee.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 18+ (schokkender dan naakt)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco 16V Bekijk bericht
                      Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?



                      vergis u niet maar de voedselcontrole in fastfood-ketens is velen malen strenger dan die in een doorsnee restaurant! ik weet dit uit een goede bron (inspecteur bij volksgezondheid die eetplaatsen controleert .. hehe)

                      zo moet uw lekker vettige double Mc quick chicken cheese turbobeef supreme XXXL burger zowiezo een bepaald percentage echt vlees bevatten!!! zoniet hebben ze een zaakske voor...

                      nu, ik ga zeker niet stellen dat die hamburgers o zo gezond zijn, maar wat is de dag van vandaag dan wel nog gezond eten??? opgespoten koebeesten? genetisch gemanipuleerde groenten? maar dan toch nog liever wat troep eten ipv een stokske papier en tabak dat 8 Bfr kost, in 3 minuten verdwijnt en je longen vervuild met teer! ma das mijn visie er maar over...

                      over de foto's: kon je de rook niet langzaam laten ontsnappen en de trage stroom beter vastleggen op foto? dat zou nog cooler geweest zijn..
                      ik eet niet eens vlees, en al zeker geen vettige chicken ding van de mc donalds.
                      En ivm schade toebrengen. Als je het groots ziet,
                      dan kan je zeggen:
                      Mc donalds doet koeien grazen op plaatsen waar vroeger
                      regenwoud stond maar waar nu gekapt wordt...
                      En dat brengt meer schade toe denk ik.

                      Maar wat doet dat het hier eigenlijk toe
                      You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                      www.koendd.be

                      FZ50

                      Comment


                      • #12
                        Re: 18+ (schokkender dan naakt)

                        @bouk:...of naakt rokend?

                        En terwijl de mod toch in slaap lijkt gevallen en niet ingrijpt, nog snel dit off topic: @ koen dd: Lynda Mc. Cartney at ook geen vlees. Net zoals 'waarschijnlijk' Michel van Gaia maar die lijdt duidelijk aan overgewicht...

                        Comment


                        • #13
                          Re: 18+ (schokkender dan naakt)

                          Wat een loktitel als je op deze manier je kijkers wil binnen halen, dan ben je daarin geslaagt,maar ik blijf het kinderachtig vinden,wat betreft de foto,s daar heb ik een lichte voorkeur voor nr 1
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: 18+ (schokkender dan naakt)


                            IDD, weeral een lokkertje

                            Uw 18+ is er teveel aan, roken is uit den boze ZEKER onder de 18j, pure misleiding uwentwege dus.

                            18+ heeft een zekere betekenis en een doel hier mits correct gebruik, 'k ga er in de toekomst eens wat meer opletten sé.

                            Als men goede foto's maakt('k heb het nu ff niet over u) dan heb je zulke trukjes niet nodig om lezers te lokken...
                            Last edited by teddy-bear; 24 januari 2007, 14:30.

                            Comment


                            • #15
                              Re: (..weg) (schokkender dan naakt)

                              Vroeger zat ik op het forum 'fotografie' bij seniorennet omdat ik geen ander forum kende. Wanneer ik de laatste tijd de commentaren hier lees, denk ik wel eens dat ik per vergissing opnieuw op seniorennet terecht ben gekomen.

                              Jongens, wat een bekrompenheid!

                              Comment

                              Working...
                              X