Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Standaard (..weg) (schokkender dan naakt)

Tsja, overal kom ik bordjes tegen dat er niet gerookt mag worden. Een bord met verboden in je blote kont lopen zie ik nooit.
    Met de medewerking van Marvin

Laatst gewijzigd door Porochelt; 24 januari 2007 om 17:38
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

Standaard Re: 18+ (schokkender dan naakt)

Roken kan niet gezond zijn hé, kijk eens hoe grijs hij er van wordt...

Mooi gemaakt deze foto's

Ja, 't is vreemd heel deze hetze tegen het roken. Maar ja, de voksgezondheid nietwaar.

Toen ik onlangs de Brusselse McDonalds voorbijliep kwam volgende vraag bij me op. Wat is er nu het ongezondst? Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
    Toen ik onlangs de Brusselse McDonalds voorbijliep kwam volgende vraag bij me op. Wat is er nu het ongezondst? Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?[/I][/SIZE]
    Ik veronderstel dat je wel weet dat dit een totaal rhetorische vraag is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
    Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?[/I][/SIZE]
    voor mij het tweede
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

mooi hoor, misschien de volgende....rokend naakt????
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Hup en weer zo'n "lok - titel", eens kijken hoeveel bezoekers t.o.v. reacties deze teweeg zal brengen

Over de foto's:

De 2de, alhoewel ik twijfel of de sigaret een meerwaarde is ....

Soms verbergt zo'n lok-titel iets origineels.
    Nu vind ik em nogal flauw. Het meest schokkend zullen de reacties zijn alla roken vs. Mc Donalds food.

Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
    voor mij het tweede
    vergis u niet maar de voedselcontrole in fastfood-ketens is velen malen strenger dan die in een doorsnee restaurant! ik weet dit uit een goede bron (inspecteur bij volksgezondheid die eetplaatsen controleert .. hehe)

zo moet uw lekker vettige double Mc quick chicken cheese turbobeef supreme XXXL burger zowiezo een bepaald percentage echt vlees bevatten!!! zoniet hebben ze een zaakske voor...

nu, ik ga zeker niet stellen dat die hamburgers o zo gezond zijn, maar wat is de dag van vandaag dan wel nog gezond eten??? opgespoten koebeesten? genetisch gemanipuleerde groenten? maar dan toch nog liever wat troep eten ipv een stokske papier en tabak dat 8 Bfr kost, in 3 minuten verdwijnt en je longen vervuild met teer! ma das mijn visie er maar over...

over de foto's: kon je de rook niet langzaam laten ontsnappen en de trage stroom beter vastleggen op foto? dat zou nog cooler geweest zijn..
    VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
    Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

Het grote verschil met roken en in je blote kont lopen of fastfood eten is natuurlijk dat je met roken andere mensen lichamelijke schade *kunt* toebrengen. Evenals auto rijden overigens, maar ja, economisch belang gaat voor alles natuurlijk.

Wens Marvin sterkte van me.
    Ik ben er klaar mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco 16V Bekijk bericht
    Roken in dit fastfoodrestaurant of de dingen die ze daar verkopen opeten in een rookvrije omgeving?

vergis u niet maar de voedselcontrole in fastfood-ketens is velen malen strenger dan die in een doorsnee restaurant! ik weet dit uit een goede bron (inspecteur bij volksgezondheid die eetplaatsen controleert .. hehe)

zo moet uw lekker vettige double Mc quick chicken cheese turbobeef supreme XXXL burger zowiezo een bepaald percentage echt vlees bevatten!!! zoniet hebben ze een zaakske voor...

nu, ik ga zeker niet stellen dat die hamburgers o zo gezond zijn, maar wat is de dag van vandaag dan wel nog gezond eten??? opgespoten koebeesten? genetisch gemanipuleerde groenten? maar dan toch nog liever wat troep eten ipv een stokske papier en tabak dat 8 Bfr kost, in 3 minuten verdwijnt en je longen vervuild met teer! ma das mijn visie er maar over...

over de foto's: kon je de rook niet langzaam laten ontsnappen en de trage stroom beter vastleggen op foto? dat zou nog cooler geweest zijn..
    ik eet niet eens vlees, en al zeker geen vettige chicken ding van de mc donalds.
    En ivm schade toebrengen. Als je het groots ziet,
    dan kan je zeggen:
    Mc donalds doet koeien grazen op plaatsen waar vroeger
    regenwoud stond maar waar nu gekapt wordt...
    En dat brengt meer schade toe denk ik.

Maar wat doet dat het hier eigenlijk toe
    www.koendd.be

FZ50

@bouk:...of naakt rokend?

En terwijl de mod toch in slaap lijkt gevallen en niet ingrijpt, nog snel dit off topic: @ koen dd: Lynda Mc. Cartney at ook geen vlees. Net zoals 'waarschijnlijk' Michel van Gaia maar die lijdt duidelijk aan overgewicht...

Wat een loktitel als je op deze manier je kijkers wil binnen halen, dan ben je daarin geslaagt,maar ik blijf het kinderachtig vinden,wat betreft de foto,s daar heb ik een lichte voorkeur voor nr 1
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Angry Re: 18+ (schokkender dan naakt)

IDD, weeral een lokkertje

Uw 18+ is er teveel aan, roken is uit den boze ZEKER onder de 18j, pure misleiding uwentwege dus.

18+ heeft een zekere betekenis en een doel hier mits correct gebruik, 'k ga er in de toekomst eens wat meer opletten sé.

Als men goede foto's maakt('k heb het nu ff niet over u) dan heb je zulke trukjes niet nodig om lezers te lokken...
    Laatst gewijzigd door teddy-bear; 24 januari 2007 om 15:30

Standaard Re: (..weg) (schokkender dan naakt)

Vroeger zat ik op het forum 'fotografie' bij seniorennet omdat ik geen ander forum kende. Wanneer ik de laatste tijd de commentaren hier lees, denk ik wel eens dat ik per vergissing opnieuw op seniorennet terecht ben gekomen.

Jongens, wat een bekrompenheid!

ik snap de heisa niet hoor mensen: een lokkertje is er enkel voor zij die zich laten lokken...

bij deze heb ik niet de indruk dat ik op seniorenforum zit, maar eerder op een puberforum

mvg
    Caro

Het heeft niets met een seniorenforum of een puberforum of met bekrompenheid te maken, het is meer de manier waarop iemand kijkers wil krijgen voor zijn foto,s en dat is jammer want de foto,s zijn echt wel de moeite waard, dus met een andere tekst was hier niets aan de hand geweest en had de plaatser meer reactie,s gekregen op de foto,s

Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Mensen, mensen wat een ophef, en wat wordt me nu weer in de schoenen geschoven?

Natuurlijk probeer je altijd een titel te bedenken die enigzins aanlokkelijk is, maar daarom ik heb niet voor 18+ gekozen. Waarom dan wel? Toen ik besloot om de foto's te plaatsen, dacht ik meteen aan de anti-rookcommentaren die je vaak ziet bij foto's van rokende mensen. Dan kom je meteen bij waarschuwen vooraf enz. Echt niet het idee om op die manier extra kijkers en commentaar te krijgen.

Ik ben nu dik twee en een half jaar actief op dit forum. Soms krijg ik veel soms krijg ik weinig commentaar. Soms positief, soms negatief. Ik heb er altijd vrede mee gehad. Nog nooit nadat een foto geen reacties opleverde zo'n 'snif-snif-houdt-dan-niemand-meer-van-me-berichtje'.

Als ik echt aandacht wil ga ik wel dames schieten .

Sorry voor de misverstanden.
    Simpele albumpjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt Bekijk bericht

heb je dat ervoor over dan
    www.koendd.be

FZ50

Thumbs up Re: (..weg) (schokkender dan naakt)

Knap belicht en in het kader gezet
    mvg,
    Ludo V.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt Bekijk bericht

Sorry voor de misverstanden.
    LOL.. maar dan wel met een peuk in hun mond hoop ik

Foto 1 voor mij, op 2 kijkt ie een beetje belabberd. Mja.. tis ook niet lekker he ahhaha... damn.. ben er bijna een jaar vanaf. Joepieeee.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    LOL.. maar dan wel met een peuk in hun mond hoop ik
    Ja, en boven de dertig en zonder make-up .

Nog even over de ophef over het 18 plus gehalte:
    - Wie de titel goed leest, weet dat het geen bloot is.
    - Ik heb, in al mijn naïviteit, altijd gedacht dat het 18 plus predicaat bedoeld was om te voorkomen dat mensen die het niet op prijs stellen te waarschuwen, maar nu blijkt het meer een service aan de geilneven zodat zij een beetje efficiënt door het forum kunnen klikken. Nogmaals sorry dat jullie op het verkeerde been gezet zijn.
    Simpele albumpjes

Regels voor berichten