Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanna Play? (NSFW)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wanna Play? (NSFW)

    Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
    Oei oei ; deze is dus geselecteerd in de hof.
    Sorry elke naakt foto met de slip op de benen is in mijn ogen gewoon plat en vulgair.
    De voetbal maakt het nog af.
    Het idee en de perfecte uitwerking wordt beloond. Kom ook maar eens met iets dat opvalt én goed is, en de HoF is je deel....
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #17
      Re: Wanna Play? (NSFW)

      Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
      Oei oei ; deze is dus geselecteerd in de hof.
      Sorry elke naakt foto met de slip op de benen is in mijn ogen gewoon plat en vulgair.
      De voetbal maakt het nog af.
      ga dan maar naar de site van Kerk en Leven. er stond toch NSFW voor.

      ik vind er niks plat aan, maar een heel leuke foto. Zonder slip daar zouden we haar foef zien en dat mag hier niet.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #18
        Re: Wanna Play? (NSFW)

        Bedankt voor de plaats in de 'HOF' ... en alle positieve reacties...

        grts,

        Jany

        Comment


        • #19
          Re: Wanna Play? (NSFW)

          Proficiat !!!
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #20
            Re: Wanna Play? (NSFW)

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            Het idee en de perfecte uitwerking wordt beloond. Kom ook maar eens met iets dat opvalt én goed is, en de HoF is je deel....
            da's pas gesproken !
            ----------------------------------------------------------------------------------
            Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

            Comment


            • #21
              Re: Wanna Play? (NSFW)

              Oorspronkelijk geplaatst door jany Bekijk bericht
              Bedankt voor de plaats in de 'HOF' ... en alle positieve reacties...

              grts,

              Jany
              bedankt om naar mij te luisteren ;-)
              ----------------------------------------------------------------------------------
              Canon 4OD 5DMKII - EFS 17-85 4-5.6 IS USM - EF 70-300 4-5.6 IS USM - 580EX II - EF 70-200 2.8 L IS - EF 24-70 2.8 L - EF 85 1.4

              Comment


              • #22
                Re: Wanna Play? (NSFW)

                Oorspronkelijk geplaatst door dobbie1972 Bekijk bericht
                bedankt om naar mij te luisteren ;-)
                Proficiat Jany,met je zeer verdiende HoF plaats
                ben hem tegen gekomen op Fb,moet hem ergens gemist hebben hier

                Comment


                • #23
                  Re: Wanna Play? (NSFW)

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  Zonder slip daar zouden we haar foef zien.
                  Daar heb mijn twijfels over, er kan nog goed een stringetje achter verstopt zitten
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wanna Play? (NSFW)

                    Klik...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wanna Play? (NSFW)

                      Ik ga ook (te) kritisch zijn :
                      de Hof is je zeker gegund en in de polemiek over het concept (plat of niet) ga ik me niet in moeien, maar ik heb toch behoorlijk wat moeite met het niveau van de afwerking :

                      . vuile ondergrond, vegen ? Voor een voetbalster mag dat vuil zijn, maar dan wel met gras en modder
                      . achtergrond kan ook een stuk aan bijgewerkt (kreuken)
                      . model vind ik dan weer overbewerkt
                      . belichting is ook niet honderd procent : zie onnodige lichtpunten op kin en mondhoek, schaduw arm..

                      Noem mij een zaag, maar ik vind dit toch voor verbetering vatbaar ... ?
                      Groeten Dirk
                      Website : http://www.gakrid.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wanna Play? (NSFW)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Het idee en de perfecte uitwerking wordt beloond. Kom ook maar eens met iets dat opvalt én goed is, en de HoF is je deel....
                        Euh was ik tegen u bezig?

                        Als ik zie op welke basis die HOF selecties gebeuren, ga ik er mij echt niet mee bezig houden.

                        Idee? : een plat prentje van een voetbal babe met een slipje tot op haar benen. Goed bezig!
                        Afwerking? zie Gakrid.

                        En NSFW en platvloers is niet hetzelfde. NSFW is typisch naakt; da's niet hetzelfde als platte prentjes met afhangende slipjes. En die foef. Ja, als je een model tussen haar benen gaat fotograferen dan krijg je dat. Oplossing is dus niet die slip maar gewoon niet tussen de benen gaan duiken.
                        Last edited by PSG; 17 november 2010, 13:25.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wanna Play? (NSFW)

                          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          ....... Zonder slip daar zouden we haar foef zien........
                          nou..hangt ook een beetje af van hoe je belicht hè.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wanna Play? (NSFW)

                            Oei, er zijn meer preutse mensen in Vlaanderen dan je zou verwachten!
                            De dubbelzinnigheid van de insinuerende titel vind ik best knap.
                            Vulgair kan ik dit niet noemen, ondeugend misschien?

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wanna Play? (NSFW)

                              Als eerste proficiat met de HOF. Want iik gun hem je ip principe heel erg...hey, ik gun het elke fotograaf die probeert mooie plaatjes af te leveren.
                              Ik weet dat het NOT done is om een HOF foto nog kritisch te beoordelen, maar ik doe het lekker toch.
                              Dit is voor mij ook een wat platvloerse foto door de slip op de enkels. en NEEN...ik ben niet preuts en zelfs een bewonderaar van goed artistiek naakt (zie HOF foto Daniel)
                              De belichting is , wederom naar mijn mening, niet goed waardoor ik dit meer een foto vind die uitvergroot in een autowerkplaats hoort te hangen.
                              Het gezicht is (jaja, naar mijn mening) stuk geshopped en komt zelfs schilderij achtig over.

                              Ik heb de foto even uitgesneden : dit is het hoofd van het model:

                              Wat ik hier zie:
                              keiharde schaduwen, DOOR het oog, een felle driehoek op de kin. een harde schaduw over de rechter wang/jukbeen.
                              Neen...sorry, BD.......ik vind het eigenlijk een belediging vor Daniel, dat deze naaktfoto samen met die van hem is uitgekozen deze week. Ik heb geen idee waarom de moderators hier een HOF in zagen.




                              Sorry Jany, voor de harde uitspraken...zo zou ik de foto ook hebben beoordeeld als je geen HOF had gekregen. Er is veeeeeeeel voor vergetering vatbaar en ik heb het idee dat je je licht en retouche nog niet echt beheerst,

                              Excuus, maar wel mijn eerlijke mening.


                              Zo...de volkstammen mogen me komen afslachten
                              Last edited by Red Falcon; 20 november 2010, 09:07.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wanna Play? (NSFW)

                                Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk bericht
                                Oei, er zijn meer preutse mensen in Vlaanderen dan je zou verwachten!
                                De dubbelzinnigheid van de insinuerende titel vind ik best knap.
                                Vulgair kan ik dit niet noemen, ondeugend misschien?
                                Prima, dan is de foto voor u ondeugend. Accepteer dat er mensen zijn die dit geen prettige foto vinden. Heeft NIETS met preuts zijn te maken, maar met de manier waarop deze vrouw getoond wordt.

                                Comment

                                Working...
                                X