Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vroege ochtendwandeling in Luxor
Collapse
X
-
-
Re: Vroege ochtendwandeling in Luxor
Prachtige straatfoto, heerlijke sfeer, mooie omzetting ook. Ik zelf zou de foto aan de onderkant iets snijden tot de veel aandacht vragende lichte plek links verdwenen is
-
-
Ik vind deze mooier maar je hebt wel meer afgesneden dan nodig is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtIk vind deze mooier maar je hebt wel meer afgesneden dan nodig ismijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
die witte vlek steekt inderdaad mijn ogen uit. En normaal gezien zou ik die wel wegretoucheren, maar momenteel ben ik gebonden aan een laptop zonder tekenpen en eenmaal een pen gewoon is het niet zo simpel meer met een muis.
Comment
-
-
Heel mooie straatfotografie. Vooral dat felle ochtendlicht van waar die persoon komt en dan die contrasten zijn mooi. Ik zou gewoon gecropt hebben tot juist onder dat putdeksel en de rest van het te heldere deel links onderaan verdonkerd hebben.
Comment
-
-
-
Prachtige sfeer en interessant straatbeeld. Hier 'geniet' ik van, de ontroering, de emotie, de spanning, een inhoud die je moet laten zoals deze is (wat mij betreft)Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
😲 schitterend!!! Inderdaad beter zonder de witte vlek en ik heb liever zonder crop. Ik mis wat "diepte" in de gercopte versie.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
Comment