Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voyeur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voyeur


  • #2
    Re: Voyeur

    Een echte voyeur he Lode
    Mooi gezien man

    Comment


    • #3
      Re: Voyeur

      Heel goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Voyeur

        Ik zou ook kijken.. nice!

        Comment


        • #5
          Re: Voyeur

          Ik blijf ook kijken!
          . fashion & artist photography
          . www.kurtvandeweerdt.be
          . twitter . facebook . flickr

          Comment


          • #6
            Re: Voyeur

            <KNIP>
            Al eens een fashion magazine gezien ??
            Daar staat alles schots en scheef, het model telt daar op de foto ,hier idem
            Last edited by LesC; 16 april 2012, 11:43.

            Comment


            • #7
              Re: Voyeur

              Goed gezien.
              Groetjes Chris.

              Comment


              • #8
                Re: Voyeur

                Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Al eens een fashion magazine gezien ??
                Daar staat alles schots en scheef, het model telt daar op de foto ,hier idem
                Yep, maar 't een en 't ander zorgt wel voor wat onnodige afleiding: vuile spiegel, mandje onderaan in beeld, schakelaar links is makkelijk weg te shoppen, linkerwand verticaal rechtzetten, positie een fractie naar rechts en het streepje opgebouwde tegels naast de deur verdwijnt alsook het streepje reflectie in de spiegel (maar dan komt de klink misschien op een ongemakkelijke plaats te zitten ). Belichting en techniek zit goed. Het heeft potentieel.

                Cheers,
                F.

                Comment


                • #9
                  Re: Voyeur

                  Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
                  Yep, maar 't een en 't ander zorgt wel voor wat onnodige afleiding: vuile spiegel, mandje onderaan in beeld, schakelaar links is makkelijk weg te shoppen, linkerwand verticaal rechtzetten, positie een fractie naar rechts en het streepje opgebouwde tegels naast de deur verdwijnt alsook het streepje reflectie in de spiegel (maar dan komt de klink misschien op een ongemakkelijke plaats te zitten ). Belichting en techniek zit goed. Het heeft potentieel.

                  Cheers,
                  F.
                  al die elementen die je aanhaalt, vuile spiegel, wasmand , schakelaar, enz dragen net bij tot het "voyeur gehalte" in de foto... anders wordt het weer zo een perfect plaatje

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voyeur

                    Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                    al die elementen die je aanhaalt, vuile spiegel, wasmand , schakelaar, enz dragen net bij tot het "voyeur gehalte" in de foto... anders wordt het weer zo een perfect plaatje
                    Maar dat is het hem juist, het is een perfect plaatje Lode

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voyeur

                      Awel, ik vind em goed, maar een beetje saai.
                      Superknap model (hare achterkant toch ), maar vind het wat vlak.
                      Madmax heeft hier zo eens een voyeur-reeks gepost, die vond ik interessanter.
                      Wat specialer van kleur, scherpteverloop, diepte in de foto had gemogen vind ik.
                      Ik vind hem goed hoor, begrijp me niet verkeerd, maar niet echt boeiend voor mij.
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voyeur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                        al die elementen die je aanhaalt, vuile spiegel, wasmand , schakelaar, enz dragen net bij tot het "voyeur gehalte" in de foto... anders wordt het weer zo een perfect plaatje
                        Inderdaad, het zijn juist die elementen die ervoor zorgen dat de foto "voyeurgehalte" heeft. Vooral het lagere camerastandpunt vind ik hier veel toe bijdragen!
                        www.brunodyserinck.be
                        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voyeur

                          Bedankt voor de reacties

                          @MinneV: zelf vind ik hem helemaal niet saai
                          nu, dat Madmax hier ooit al eens een betere reeks geplaatst heeft twijfel ik geen seconde aan, ben ook maar een amateurke hé

                          Comment

                          Working...
                          X