Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vero

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vero



    Eentje uit het shootje van gisteren ; morgen foto van het "zusje" !

  • #2
    Re: Vero

    oké de armen en benen zorgen voor mooie lijnen, maar dit is toch alles behalve een natuurlijke pose, dat vind ik jammer!
    Voor de rest vind ik dit wel een leukere dan de vorige, geen lelijke kleding deze keer (sorry) op de ketting na dan en geen al te drukke achtergrond.

    Comment


    • #3
      Re: Vero

      Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
      oké de armen en benen zorgen voor mooie lijnen, maar dit is toch alles behalve een natuurlijke pose, dat vind ik jammer!
      Voor de rest vind ik dit wel een leukere dan de vorige, geen lelijke kleding deze keer (sorry) op de ketting na dan en geen al te drukke achtergrond.
      Het is eens iets anders dan de klassieke poses akkoord maar ik wou eens wat anders posten vandaar...

      Comment


      • #4
        Re: Vero

        Noël...



        Heel duidelijk dat je eens wat anders probeert, qua pose dan. Qua licht is hij nog steeds hetzelfde...maar hey...inmiddels weet ik aardig wat ik van je kan verwachten qua foto's en daarmee was ik aangenaam verrast toen ik deze zag...

        Dat de pose onnatuurlijk is...ach...zie hier wel onnatuurlijkere poses voorbij komen

        Alvast benieuwd naar het zusje morgen
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #5
          Re: Vero

          knappe frontbelichting.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Vero

            Great Noël, eindelijk eens iets anders
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment

            Working...
            X