Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venetie 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Venetie 2

    Model : Mirin

    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: Venetie 2

    Knap, de sfeer, het model, achtergrond, wat mij betreft klopt alles.

    Comment


    • #3
      Re: Venetie 2

      Aha Lieven, je bent snel terug gegaan
      goed zo ;-)
      mooie plaat man
      voorstander van beide foto's "venetie 1" heeft evenzeer een hoog fashion gehalte

      Comment


      • #4
        Re: Venetie 2

        @ gNO : Dacht bij mezelf ' ik laat eens een foto zien, getrokken op de meest fotogenieke plaats van Venetie ' ;-)
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: Venetie 2

          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          @ gNO : Dacht bij mezelf ' ik laat eens een foto zien, getrokken op de meest fotogenieke plaats van Venetie ' ;-)
          wou mijn mening geven, maar om meer sarcasme (kinderachtig en hoef het niet) te vermijden, zal ik u die onthouden.
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

          Comment


          • #6
            Re: Venetie 2

            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
            @ gNO : Dacht bij mezelf ' ik laat eens een foto zien, getrokken op de meest fotogenieke plaats van Venetie ' ;-)
            Daar ben je dan héél goed in geslaagd maat ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Venetie 2

              Mooie foto
              Al heb ik een paar opmerkingen (sommigen zullen het misschien muggenziften vinden):

              -Wanneer je beetje langer naar de foto kijkt, oogt het een beetje vreemd om enkel haar rechter voet van onder de jurk te zien komen
              (en ja ik zie haar andere voet wel 'verstopt' op het trapje hoger )
              -Het flitslicht op de grond stoort mij een beetje, het trekt de aandacht weg van het model.
              Misschien heb je nog een shot zonder flitslicht (dus enkel omgevingslicht) en kan je via een layer mask de ('ongeflitste') grond opnieuw laten doorkomen?

              Maar zeker en vast een van de mooiere foto's die ik hier op het forum zien passeren heb

              Comment


              • #8
                Re: Venetie 2

                Ik moet je gelijk geven... achteraf heb ik het ook zitten bedenken. Ik heb verschillende foto's van die reeks en er zitten er idd betere tussen. Vraag mij niet waarom ik deze gepost heb

                Dat flitslicht vind ik niet zo erg, maar het is een goed idee om dat nog eens te bekijken. Al vrees ik er voor dat ik geen foto zal hebben zonder flits ( tenzij mijn flits eens niet werkte ). Ik bekijk het nog eens...

                Deze foto is gemaakt uit één raw bestand waarvan ik één foto gemaakt heb met de kille kleurtemperatuur en uit datzelfde raw bestand heb ik ene gemaakt met een warme kleurtemperatuur om het model een beetje kleur te geven. Daarna zijn de 2 foto's in elkaar bewerkt met een mask laag.
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment

                Working...
                X