Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van de achterkant bekeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] van de achterkant bekeken

    Last edited by D.B.D; 8 september 2019, 12:16.

  • #2
    Re: van de achterkant bekeken

    niks te zien hoor
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: van de achterkant bekeken

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      niks te zien hoor
      bij mij wel?

      Comment


      • #4
        Re: van de achterkant bekeken

        Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        bij mij wel?
        Hier niets te zien..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: van de achterkant bekeken

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Hier niets te zien..?
          grt,bouk.
          ik heb bijgewerkt kan je iets zien?

          Comment


          • #6
            Re: van de achterkant bekeken

            Wel weer triestig dat zo een foto in showcase gepost wordt. Enkel ticket richting........ zou beter zijn.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: van de achterkant bekeken

              Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
              Wel weer triestig dat zo een foto in showcase gepost wordt. Enkel ticket richting........ zou beter zijn.
              Als je een werk van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan het topic voorbij en zeg er niets over, de maker van het werkt heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto/video houdt. Of vertel duidelijk waarom je er niets aan vindt.

              Wanneer je iemand ergens advies over wil geven, doe dat dan alleen als je kan vertellen hoe dat moet. Dus als je weet hoe dat te bewerkstelligen.

              Wanneer bovenstaande gedragsregels duidelijk niet worden gerespecteerd, kunnen en zullen de moderators ingrijpen. Dit kan betekenen dat je ongepaste reactie(s) gewist worden, en dat je bij verdere herhaalde overtredingen van het forum geband kan worden voor korte of langere tijd.
              Gr. Daniel

              Comment


              • #8
                Re: van de achterkant bekeken

                Op zich een leuk 'straat-shot'. Niet meer en niet minder.
                Plaatsing in showcase of niet, dat bepaalt de auteur zelf. Maar dan moet je er de reacties maar kunnen bijnemen.

                Het feit dat je de gedragsregels aanhaalt tov Evelyn terwijl je hier zelf al 1 of 2 keer geband bent in het verleden, vind ik dan weer een héél gedurfde uitspraak én een spijtige zaak voor het forum als dit op deze manier kan blijven verder gaan...

                Comment


                • #9
                  Re: van de achterkant bekeken

                  Ik volg DBD wel als ik zie hoeveel giftige opmerkingen er bij zijn vorige posts kwamen, toen ik die allemaal las had ik niet veel goesting meer om nog foto's op dit forum te posten. Gewoon niet reageren als je een foto of een bepaalde fotograaf niet moet. Je ziet de naam van de topicstarter bij elk topic staan, dus klik het topic desnoods gewoon niet open. Ik heb ook het gevoel dat er op dit forum geen enkele moderator meer te bespeuren valt. Dat was vroeger wel anders.

                  Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik deze foto ook niet showcasewaardig vindt, maar dat kan ik over zoveel andere foto's in showcase ook zeggen. Voor mij is een foto pas showcasewaardig als ik van mijn stoel geblazen wordt, wat zelden nog het geval is, al kan dat ook aan mij liggen.

                  Wat deze foto betreft, ik zou de foto aan de onderkant bijsnijden zodat die mensen er niet meer op te zien zijn. De foto wordt dan al iets rustiger. Jammer dat de foto niet in horizontale stand genomen is en er niet meer ruimte is in de kijkrichting van de dame. Het zou ook leuk geweest zijn als het scherm van de smartphone zichtbaar zou zijn en de kerk/kathedraal ook daar in te zien zou zijn. Nu zie je enkel een compleet zwart scherm. De kleuren van het gebouw en de dame passen wel mooi bij elkaar, die felgroene nagels uitgezonderd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: van de achterkant bekeken

                    waarom heb je haar elleboog weggeknipt ?
                    kan je iets over de bedoeling kwijt ? Het lijkt me al wel duidelijk dat je de achterkant van de fotografe bedoelt, maar waarom ? Ik zie de context niet (geen kunstopleiding , zoals je weet)
                    nb : om niet beïnvloed te worden, lees ik de andere commentaren niet alvorens een eigen idee te vormen. Daarna wel.

                    post lectuur : ik volg leonide wat betreft opmerkingen. Het is soms al moeilijk om goedbedoelde ideeën op niet kwetsende wijze neer te pennen. Ik kan me dus voorstellen dat sommigen zich beperken tot het feliciteren voor prachtige beelden en de minder geslaagde inzendingen zonder commentaar verlaten. Dat is natuurlijk jammer voor wie uit commentaar iets wil leren. Leren wil niet zeggen klakkeloos aanvaarden wat anderen zeggen, maar er wel over nadenken.
                    Last edited by CMM; 8 september 2019, 17:03.
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment


                    • #11
                      Re: van de achterkant bekeken

                      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                      waarom heb je haar elleboog weggeknipt ?
                      kan je iets over de bedoeling kwijt ? Het lijkt me al wel duidelijk dat je de achterkant van de fotografe bedoelt, maar waarom ? Ik zie de context niet (geen kunstopleiding , zoals je weet)
                      nb : om niet beïnvloed te worden, lees ik de andere commentaren niet alvorens een eigen idee te vormen. Daarna wel.

                      post lectuur : ik volg leonide wat betreft opmerkingen. Het is soms al moeilijk om goedbedoelde ideeën op niet kwetsende wijze neer te pennen. Ik kan me dus voorstellen dat sommigen zich beperken tot het feliciteren voor prachtige beelden en de minder geslaagde inzendingen zonder commentaar verlaten. Dat is natuurlijk jammer voor wie uit commentaar iets wil leren. Leren wil niet zeggen klakkeloos aanvaarden wat anderen zeggen, maar er wel over nadenken.
                      Ik was in Brugge zaten iets te drinken op een terrasje, die vrouw viel op en omdat ik hier op het forum reeds zoveel foto's heb gezien waar men mensen fotografeert die met een gsm iets fotograferen, in museum enz. Dan dacht ik waarom niet je hoeft haar gezicht niet altijd te zien, om te weten dat ze mooi is. En zoals vele hier zeggen dit is pure straatfotografie in de zin je ziet iets wat aantrekt en je fotografeert een ogenblik later ie ze weg dus moet je snel zijn. Tevens vond ik het grappig dat ze me twee toestellen in de hand zat. Dat het scherm zwart is komt door de lichtinval daar kan ik weinig aan veranderen, de elleboog nou ja er waren andere blikvangers.

                      Comment


                      • #12
                        Re: van de achterkant bekeken

                        Mooi en typisch straatmoment goed in beeld gebracht

                        Comment


                        • #13
                          Re: van de achterkant bekeken

                          van kleur vind ik deze om van te snoepen. qua foto is het dan weer niet goed.
                          ik volg ook evelyn met wat ze schrijft
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #14
                            Re: van de achterkant bekeken

                            Ja wel fotote zien maar vor mij geen hoogvlieger. Het valt me trouwens op xat men hier heel wat mider is geworden ( mocht wel) danvroeger

                            Comment


                            • #15
                              Re: van de achterkant bekeken

                              Die mensen eraf mee eens maar voor de rest is deze foto toch oké
                              zelf zou ik nog meer van de elleboog af snijden stoort namelijk niet men ziet zoveel fashion foto's in magazines waar onderdelen ontbreken

                              Comment

                              Working...
                              X