Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vacbed part 2 (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vacbed part 2 (18+)

    Omdat er sommigen nog wel eens een paar meer foto's van de reeks wilden zien... ziehier Vacbed part II. Voor al wie van glimmende zwarte latex houdt.

    Patrick.






  • #2
    Re: Vacbed part 2 (18+)

    Ook dit kan me wel smaken, de derde zal wel de bedoeling geweest zijn om te tonen dat het zwarte latex meisje beademing gaat doen bij de blondine onder de latex? Prima shots (het +18 mag hier wel weg hoor )

    Comment


    • #3
      Re: Vacbed part 2

      Ja, idd, de reeks is in zijn totaliteit wel 18+, maar deze foto's niet. 18+ mag weg. Mods?

      Patrick.

      Comment


      • #4
        Re: Vacbed part 2 (18+)

        prentjes hier niet zichtbaar

        Comment


        • #5
          Re: Vacbed part 2 (18+)

          Ik zie het ook. De helpmail naar mijn provider is dus onderweg... Hopelijk is alles gauw opgelost em kan je naar hartelust commentaar geven.

          Patrick.

          Comment


          • #6
            Re: Vacbed part 2 (18+)

            De foto's zijn terug online. Mijn halve site was trouwens mee verdwenen vandaag. Problemen bij de provider, maar alles is terug dus commentaar is weer welkom.

            Sorry hoor...
            Patrick.

            Comment


            • #7
              Re: Vacbed part 2 (18+)

              Ik vind de eerste foto een heel mooie! Model zonder latex heeft een zwoele blik daar.

              Comment


              • #8
                Re: Vacbed part 2 (18+)

                Oorspronkelijk geplaatst door polymorph Bekijk bericht
                prentjes hier niet zichtbaar
                Misschien jonger dan 18j
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #9
                  Re: Vacbed part 2 (18+)

                  Als je ziet hoe dat model onder de latex eruit ziet... vind ik het bijna spijtig dat je ze enkel op foto 1 ziet...

                  Nr. 3 vind ik wel een hele goeie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vacbed part 2 (18+)

                    Qua beeldvorming vind ik de tweede wel ok.

                    Wat het 18+ gehalte betreft: ik weet het niet jongens. Laat die 18+ maar staan voor mijn part. Als ik deze foto's op mijn scherm heb en mijn 9-jarige dochter komt voorbij, dan gaat ze mij vragen stellen waar ik niet wil op antwoorden....
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vacbed part 2 (18+)

                      Wel ik ben 15 en ik ben nu eens echt niet geshockeerd ofzo door die foto's.
                      nr3 vind ik ook wel een goeie
                      Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vacbed part 2 (18+)

                        Wel ik ben 15 en ik ben nu eens echt niet geshockeerd ofzo door die foto's
                        Kan ik inkomen. Maar -18 stopt niet bij 15.
                        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                        www.sylviehuybrecht.be

                        Comment

                        Working...
                        X